IGRICOM PROTIV KORONA VIRUSA: Evo šta su smislili da zadrže muškarce kod kuće
Pametan potez...
Proizvođač igara pronašao idelan način da besplatno promoviše svoju igru i da, istovremeno, apeluje na opasnost od širenja zaraze koronavirusom.
Proizvođač video igara Kagami Works odlučio je da Kinezima podeli 90.000 besplatnih primeraka igrice za odrasle pod nazivom Mirror, sa ciljem da se ljudi zadrže u kućama i da tako utiče na smanjenje širenje zaraze.
Sve što tamošnji građani treba da urade da bi došli do ove igrice jeste da okrenu broj telefona, istaknut u okviru promocije ove kompanije pod nazivom "Vuhan, uz tebe smo!".
NIŠTA VIŠE NIJE ISTO: "Gmail" izgubio jednu od najboljih opcija
VREME JE ZA KRAJ: Poznato ime u svetu mobilnih telefona stavilo tačku na proizvodnju
ZASLUGE KONKURENTIMA: Gugl Hrom dobio novu funkciju
Igra nudi veliki izbor devojaka koje će "praviti društvo" igračima dok se u kući skrivaju od virusa. Promocija ove kompanije pokazala se kao dobar poslovni potez, o čemu svedoči činjenica da je Kagami, posle samo jednog dana distribucije igre, morao da omogući dodatnih 20.000 besplatnih preuzimanja.
Mirror stavlja akcenat na oskudno odevene devojke koje igrač treba da porazi u raznim slagalicama kako bi se one skinule. Igra se distribuira po ceni od 0,79 dolara, pa Kagami ne gubi mnogo novca poklanjajući ga, a besplatan publicitet im se višestruko vraća.
Iako su neki osudili kompaniju zbog toga što za promociju koristi virus koji je zarazio 17.200 ljudi i usmrtio 361 osobu u Kini, mnogi se slažu da ovaj potez bar podstiče sigurno ponašanje. Igra navodi igrače da ostanu bezbedni u svojim kućama, a osim toga podvlači i važnost što češćeg pranja ruku, što je svakako dobar savet - bilo da je epidemija u toku ili ne.
Kompanija se uzda u to da će ova akcija pomoći igračima da skrenu misli sa otkazanih turnira popularnih igara Overwatch i League of Legends, kao i sa takođe otkazane gejmingkonferencije Taipei Game Show.