MENJA SE JUTJUB! Snimci na kakve ste naviki su prošlost! Evo šta će se desiti
"Nećemo da poričemo da je 2017. godina bila teška godina..."
Svaki video koji se objavi na YouTube-u biće pregledan od strane zaposlenih u kompaniji pre nego što reklame i monetizacija videa budu odobreni.
YouTube je odlučio da podigne lestvicu kada je monetizacija videa u pitanju, pa pre puštanja reklame na snimak njega će morati da odobri tim ljudi, a ne softver.
ANA JE POPILA 4 VOTKE SA ENERGETSKIM PIĆEM: Sutra je na Jutjubu videla svoj SEKS SA TROJICOM (VIDEO)
Video-sajt je naveo da će ljudi ocenjivati svaki video u programu Google Preferred, koji je program elitnih oglasa namenjen najuticajnijim stvaraocima. Novi video-snimci postavljeni na Google Preferred kanale biće ručno verifikovani kako bi bili u skladu sa politikom YouTube-a.
- Nećemo da poričemo da je 2017. godina bila teška godina, nekoliko problema pogađalo je našu zajednicu i naše partnere u advertajzingu. Želimo da zaštitimo naše korisnike, oglašivače i kreatore čineći YouTube sigurnim mestom - napisao je u blogu Pol Muret, podpredsednik Google-a.
Promena je već počela kada su oglašivači bojkotovali snimke u vlasništvu Google-a na kojima su deca bila predmet seksualno neprimerenih komentara. YouTube je „ubio“ hiljade računa, uklonio preko 150 hiljada snimaka i 625 hiljada komentara seksualnih predatora.