Nova opcija na Tviteru NEĆE BITI HIT: "Već sam otkazao pretplatu"
"Twitter Blue" daje pretplatnicima 30 sekundi za poništavanje tvita i nudi mogućnost obeležavanja tvitova i stavljanja u direktorijume, a novi "režim čitača" omogućava da nizovi budu čitljiviji. Pretplatnici takođe mogu da promene boju ikone Twitter na svojim iOS uređajima i odaberu šemu boja za aplikaciju.
Usluga je za sada samo za iOS, ali Twitter je obećao da će njena Android aplikacija uskoro stići i pretplatnicima će možda već ponuditi neke funkcije Twitter Blue.
Usluga mikro-blogova testira Twitter Blue u Kanadi i Australiji.
Tako smo dobili recenziju novinara Sajmona Šarvuda iz Australije, koji je svoju recenziju objavio na sajtu "The Register".
Evo šta kaže Sajmon, šta sve dobijate za 3,44 dolara i kako to izgleda. "
Moj jedini iOS uređaj je iPad, pa počinjem s malim nedostatkom s obzirom na to da nije baš uređaj za celodnevno tvitovanje.
Ipak sam spreman da tvrdim da Twitter Blue neće biti hit.
Funkcija poništi Tweet je zaista tajmer koji vam omogućava da pregledate post pre nego što ga aktivirate. Sviđa mi se ta ideja jer moj izlaz na Tvitter-u sadrži povremene greške u kucanju. Ali kako su istakle kolege iz Reg-a; Mogao bih samo da se podsetim da proverim pravopis tvitova pre nego što ih pošaljem.
Režim čitača bilo je nemoguće pronaći. Promena šema boja ikona i aplikacija toliko je trivijalna funkcionalnost da ne vredi dalje komentarisati. Označi direktorijume? Na Tvitteru sam od marta 2007. godine i nisam znao za funkciju obeleživača dok nisam počeo da pišem ovaj članak. Fascikle za obeleživače mi zato nisu od velike koristi. Ja samo sebi šaljem linkove ka tvitovima koji su važni.
Posle radnog dana kao član Tvitter Blue-a osetio sam da je funkcija poništi tvit jedina koja ima bilo kakvu vrednost. Ipak, kao što je gore napomenuto, može se ponoviti uz malo discipline.
Da bi usluga bila isplativa, smatram da bi Twitter trebalo da svoje funkcije uvede na veb i u svoj TweetDeck klijent, kao i u svoje aplikacije, jer napredni korisnici koje znam provode tamo više vremena nego na mobilnim uređajima.
Twitter obećava da "vremenom gradi još više funkcija i pogodnosti za naše pretplatnike“.
To treba jer je mesečna cena pretplate na Twitter Blue za 4,49 australijskih dolara za cent niža od one koju plaćam za jutarnju kafu. Taj napitak je beskrajno stimulativniji, hranljiviji i zadovoljavajući od Twitter Blue-a. Zaista, dani bez moje jutarnje kafe pomalo su mračni. Ali već sam otkazao pretplatu na Twitter Blue".