NOVO NA "TVITERU" po ugledu na druge društvene mreže i oni su odlučili da uvedu ovu opciju
Botovi na sve strane.
Kako bi povećali vreme koje provodite komunicirajući s oglašivačima (i naveli vas na potrošnju) u "Tviteru" isprobavaju novu opciju nazvanu "Dajrekt mesidž kards"
Možda su neki od vas već imali prilike da vide ovu opciju kao "tvit" koji je sponzorisan. Radi se o kartici koja vam postavlja pitanje (recimo, kakve kafiće volite) i nudi više odgovora među kojima morate da odaberete jedan.
KRENULI STE U VEZU? Ova aplikacija će vam reći koliko će to potrajati
Kada klikom na jednu od ponuđenih opcija pošaljete odgovor pokrenućete direktno poruke koje mogu dovesti do "razgovora" sa botom zaduženim za promociju brenda, navedeno je na "Tviterovom" službenom blogu. Čet-botovi će vam prikazati najbolji recept za koktel ili predložiti u koji bi kafić mogli da izađete, kao i da vam ponudi posebne popuste ili vas uputiti na video zapis povezan s odabranim odgovorom. Svideli vam se sadržaj i interakcija, predloži će vam da svoje iskustvo podelite s ostatkom vaših pratioca.
OTKLJUČAJTE DODATNE OPCIJE NA AJFONU: Samo ukucajte OVO i uživajte u novim mogućnostima! (VIDEO)
Između ostalog, oglašivači pomoću ove opcije mogu takođe dodati poruke dobrodošlice, brze odgovore, po meri izrađene profile, mogućnost deljenja lokacije i druge alate.
U "Tviteru" trenutno testiraju "Dajretk mesidž kards" s pojedinim brendovima. Npr. "Patron Tekila" koristi ih kako bi tviteraše povezala s vlastitim botom za razmenu poruka, nazvanim "Bot-Tender".