Pet saveta kako da RAD OD KUĆE bude delotvoran!
Novi kućni uslovi rada napravili su pravu pometnju u poslovnim, ali i kućnim odnosima!
Neočekivani izazovi i još teži uslovi za poslovanje u kućnom okruženju rezultirali su brojnim negativnim posledicama. Donosimo vam esencijalne savete za koji će doprineti plodonosnijem radu iz domova.
Napravite dnevni raspored
Organizacija radnog dana je najveći izazov rada od kuće. Pokušajte da napravite "raspored sati", kako biste unapred odredili u koliko sati ćete pripremati ručak, kad ćete imati kraće pauze i kada prestajete sa radom. Bez uvođenja poslednje stavke, neprestano će vam se događati da vam se radni dan razvuče do kasnih večernjih sati.
Zdrava navika u uslovima rada od kuće je izbegavanje kombinovanja privatnih i poslovnih aktivnosti.
Koristite miša
Praksa je pokazala da najveći broj ljudi na poslovnom računaru koriste miša, uprokos činjenici da rade na laptopu. Kako biste stvorili osećaj uslova jednakih onim koje u kancelariji, priključite miša na svoj računar.
Komunicirajte sa kolegama
Dok radite od kuće, prilično lako ćete zaboraviti na činjenicu da ste deo radnog kolektiva i da se vaše kolege nalaze u istoj situaciji. Iako ćete komunicirati oko poslovnih problema i zajedničkih projekata, nemojte odustati ni od neobavezne komunikacije, ako ste je imali dok ste svi zajedno sedili u kancelariji.
Postavite pravila ukućanima
Dok ne postavite jasna pravila ponašanja, najverovatnije ćete morati da se susrećete sa lestim ometanjem, koje će vam biti frustrirajuće, remetiće vam raspored i razvući radno vreme na ceo dan. Idealno bi bilo da preselite u odvojenu prostoriju, koja ne mora biti velika, ali treba da ima vrata, koja ćete moći da zatvorite i na taj način date svima do znanja da ste nedostupni.