KATASTROFA: Tik tok ostao bez jedne jako važne funkcije, influenseri besni - evo o čemu se radi
"Universal Music" je odlučio da povuče milione svojih pesama sa TikTok-a nakon propalih pregovora o plaćanju, a ova odluka razljutila je influensere i blogere koji neće moći da koriste pesme popularnih izvođača u svojim videima.
Naime, ova odlučka znači da ova društvena platforma više neće imati pristup pesmama izvođača poput Tejlor Svift, koja je definitivno najpopularnija, ali tu su i Drejk, Vikend, kao i mnogi drugi.
VEOMA KORISNO: Telegram dobija nekoliko velikih promena
NEVEROVATNO: Proglašeno je da su DRUŠTVENE MREŽE opasne po mentalno stanje ljudi
RAZDVAJAJU SE NALOZI: Evo par lepih vesti za korisnike Instagrama i Facebooka
Inflenserka Savana Delulo je rekla da ovaj potez Univerzal mjuzika "nije fer".
- Svaki moj video koji ima najviše pregleda sadrži priče o Tejlor Svift i koristim njene pesme u pozadini. Njihovo isključivanje može da bude loše za moj sadržaj i tragično za moj trud - rekla je influenserka, piše weird.com.
Delulo je rekla da bi kreatori mogli da pređu na alternativne verzije popularnih pesama i da izbegavaju autorski zaštićenu muziku.
Međutim, ima i onih koji podržavaju ovaj potez.
Influenserka Madelin Makrae kaže da ovo može da bude dobar način da anonimni umetnici izađu iz senke, ali i da se ne popularizuju pesme na način skraćivanja u 60 sekundi.
- Prvo sam bila frustrirana, ali sam shvatila da ovaj potez nije uopšte loš. Na ovakav način anonimni umetnici mogu da izađu iz senke. Takođe, pravi ljubitelji Sviftove ne znaju samo njene pesme sa Tiktok-a, već sve albume, i drago mi je da se neće sve popularizovati i to u snimcima od 60 sekundi - rekla je Makrae.
Ova odluka Univerzal mjuzika je štetna i za umetnike. Konkretno Bili Ejliš nije u mogućnosti da promoviše svoj novi album putem ove platforme, jer nema zvuka.
Univerzal i drugi su prethodnih godina imali strategiju popularizovanja pesama istražujući Tiktok analitiku, a sada toga neće biti. Ukoliko se ovaj problem ne reši ispaštaće i umetnici, kao i korisnici ove platforme, jer bilo koji sadržaj nema smmisla bez muzike.
Takođe, mlađim generacijama ova platforma znači da čuju koje pesme su u trendu i na taj način formiraju svoje plejliste.
Iako postoji mogućnost korišćenja popularnih pesama za koje postoje različite varijante i miksevi, uskoro bi i to moglo da nestane, prenosi weird.com.