PROMOCIJA DUGO OČEKIVANE KNJIGE! Ime i manipulacija – kodeks srpskih medija i povezanih grupa 2001-2016.
S ponosom je promovisana dugo očekivana knjiga Ištvana Kaića!
Izdavačko preduzeće Publisher iz Beograda s ponosom je objavilo dugo očekivana knjiga Ištvana Kaića "Ime i manipulacija – kodeks srpskih medija i povezanih grupa 2001-2016" koja se još od 20. decembra nalazi u prodaji širom Srbije i Crne Gore.
Danas smo imali priliku da prisustvujemo i predstavljanju knjige kao i razgovoru koji je vodio povodom promocije u jednoj od Delfi knjižara u Beogradu.
VREME JE ZA POZORIŠTE! Predstave za tinejdžere i ove sezone u DOB-u
Recenzenti knjige, Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije i ministar kulture i informisanja u Vladi Srbije 2013–2016 godine i Dejan Vuk Stanković, profesor na Učiteljskom fakultetu u Beogradu i politički analitičar su u razgovoru sa Markom Matićem, glavnim urednikom medijske mreže Antidot i autorom posetioce uveli u ovaj, do sada najdokumentovaniji i najstudiozniji prikaz analize rada medija, kao i u njihov odnos prema društvu u celini, ali i prema vlastima, od početka novog milenijuma do današnjih dana.
PRVE INFORMACIJE: Isplivao detalj o NASTAVKU snimanja serije "Senke nad Balkanom"!
Ištvan Kaić, analitičar medija i publicista, rođen je 1980. godine u Kikindi. Diplomirao je filozofiju na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i kompjuterski inženjering na Fakultetu za poslovne studije Megatrend univerziteta. "Ime i manipulacija – kodeks srpskih medija i povezanih grupa 2001-2016" je njegova druga knjiga posle naučne monografije "Iz sna ka čemu: neka mesta lakanovske psihoanalize".
Ova kapitalna knjiga predstavlja do sada najobimniji, najdokumentovaniji i najstudiozniji prikaz kritike rada medija i njihovog odnosa prema vlastima, ali i prema društvu u celini od početka novog milenijuma do današnjih dana, s centralnim akcentom na period od 2001. do 2016. godine.
NOVA SERIJA O TESLI: Istražuju njegove poslednje dane i postojanje "Zraka smrti" (VIDEO)
Više od hiljadu i po analiziranih članaka iz štampanih i onlajn medija, isto toliko bibliografskih referenci, kao i više od tri hiljade stavki u registru imena i naziva, na najbolji način predstavili su analizu medijske slike na našim prostorima.