ZA NAS NEMA MESTA: FIFA 20 preskočila Zvezdu i Partizan
Presudili marketinški i finansijski razlozi.
Crvena zvezda je eliminacijom švajcarskog Jang bojsa krajem avgusta obezbedila drugo uzastopno učešće u Ligi šampiona, dok su u to vreme fudbaleri Partizana izbacili norveški Molde i plasirali se u Ligu Evrope, ali i pored tih uspeha večitih rivala nema u novom izdanju popularne video-igre FIFA 20, Srpski telegraf.
ZVEZDIN SPISAK PUTNIKA ZA LONDON: Nema Boaćija, ostali spremni! (VIDEO)
IZ HUMSKE PORUČUJU: Titula nije IZGUBLJENA, prvenstvo će dugo TRAJATI
Iako kanadska kompanija "Elektronik arts" poseduje ekskluzivna prava na oba UEFA klupska takmičenja, ona nije uvrstila crveno-bele ni crno-bele u najnoviju fudbalsku simulaciju, koju radi pod patronatom Svetske kuće fudbala. Da problem bude još veći, FIFA 20 je izostavila iz opcija i nacionalni tim Srbije, te mnogobrojni strastveni ljubitelji ove video-igre iz naše zemlje ne mogu da u njoj uživaju u potpunosti. Zbog čega je to tako, Srpski telegraf je pokušao da sazna od višegodišnjeg direktora marketinga Crvene zvezde Gorana Broćića (43), koji za naš list rešava dilemu koja muči mnogobrojne gejmere u nas.
- Zvanično obrazloženje, odnosno dopis, glasi da Srbija kao zemlja nije zastupljena na Plestejšn mreži (PlayStation Network), te shodno tome u novom izdanju čuvene video-igre FIFA nema našeg kluba iako je učesnik Lige šampiona, kao što nema ni Partizan, ali ni reprezentacije Srbije. Dakle, nije postojala mogućnost da se jedan od timova pojavi na igrici, a druga dva ne, već smo deo istog paketa. Pretpostavljam da im mi marketinški, ali i finansijski kao malo tržište, ipak nismo dovoljno primamljivi - istakao je Broćić za Srpski telegraf.
BONUS GALERIJA
Pogledajte kako izgleda grčka sportska novinarka, Dora Panteli
ŠTA JE TOMIĆ HTEO DA KAŽE? Problemi u timu? Slede ODLUKE! (VIDEO)
OTKRIVENO: Evo zbog čega je Trinkijeri završio u bolnici!
SVE ZA SVOG SINIŠU: Arijana došla na HODOČAŠĆE u Hercegovinu da se moli za supruga (FOTO)