AUTO-PUT KROZ BEOGRAD PRETVARA SE U BULEVAR! Da li će se time smanjiti gužve?
Kada sledeće godine bude završena obilaznica oko Beograda, stvoriće se uslovi da auto-put od Bubanj Potoka do petlje "Beograd" bude pretvoren u gradsku saobraćajnicu
Po saobraćajnim gužvama u takozvanom "špicu" reklo bi se da auto-put kroz Beograd i sada liči na bulevar. Hoće li se od Bubanj Potoka do petlje "Beograd" brže stizati kada ta deonica zvanično postane gradska ulica?
ŠTA SE VEĆ GRADI, A ŠTA ĆE TEK? Beograd prethodnih godina postao najveće gradilište u Evropi!
TEMELJNA JAMA NIJE BILA PROPISNO I DOVOLJNO OBEZBEĐENA: Sutra saslušanja odgovornih za urušavanje zgrade na Vračaru
Mobilna ekspozitura Banke Poštanska štedionica u subotu na pijaci "Kalenić"
Kada sledeće godine bude završena obilaznica oko Beograda, stvoriće se uslovi da auto-put od Bubanj Potoka do petlje "Beograd" bude pretvoren u gradsku saobraćajnicu.
Pretvaranje auto-puta u bulevar, koji bi održavao Grad, trebalo bi da unapredi saobraćaj u široj gradskoj zoni.
Marko Stojčić, glavni gradski arhitekta, rekao je da će to značiti da će zaustavna traka postati dodatna traka gde god postoje prostorne mogućnosti s obzirom na to da ima dosta ulaza, odnosno izlaza na sam auto-put - "to su zone gde ne možemo da imamo treću traku".
- Mahom će ona biti u funkciji u čitavoj dužini u oba smera, biće moguće na više mesta pristupiti toj saobraćajnici, što će značiti da ona neće biti prepreka koja je delila grad na dve celine - rekao je Stojčić.
Stvoriće se uslovi i za nove priključke.
- Neke od saobraćajnica u budućoj mreži da priključimo i time skratimo distance koje u današnjem tretmanu funkcionišu u kružnom sistemu gde vi morate da izađete na jedan izlaz i napravite veliko putovanje kroz urbani deo grada pa ponovo izađete na auto-put. Rang ove saobraćajnice će biti kao što je delimično izvedeni unutrašnji magistračni poluprsten - kaže Stojčić.
Do kraja godine biće urađena studija o režimu saobraćaja u zaustavnim trakama, novim priključcima i načinu održavanja. Potom treba uraditi projekte za planirane izmene i naravno, sve to izgraditi.
Da li će pretvaranjem auto-puta u gradsku saobraćajnicu gužve biti smanjene ili će, zbog bolje povezanosti, možda biti povećane, zavisiće i od toga koliko će vozača koristiti obilaznicu.