SIMBOL GRADA BEOGRADA: Evo šta kažu korisnici - koja linija gradskog prevoza je najgora, a koja najbolja
Teško je odrediti koja je linija gradskog prevoza najgora, a koja najbolja. Ukoliko za to postoji kriterijum – onda je to broj pritužbi građana.
Najviše novca iz budžeta Grada Beograda za 2022. godinu biće izdvojeno za saobraćaj: 55 milijardi dinara ili 37 odsto budžeta. Planirano je da Grad sledeće godine nabavi 100 novih autobusa na gas, koji su već plaćeni, 80 trolejbusa, 50 tramvaja. Trebalo bi da do 2024. godine imamo 500 novih zglobnih autobusa na prirodni gas.
OD JEDNOG ZAVISI DA LI ĆEMO SLAVITI NOVU GODINU: Krizni štab uskoro zaseda - NOVE MERE na pomolu?
OBUSTAVLJA SE SAOBRAĆAJ NA IBARSKOJ MAGISTRALI: Izdata posebna opreznost za vozače
CRNI NOVEMBAR U BEOGRADU: Preminulo oko 1.400 ljudi više nego u istom periodu prošle godine
Teško je odrediti koja je linija gradskog prevoza najgora, a koja najbolja. Ukoliko za to postoji kriterijum – onda je to broj pritužbi građana.
Linija 511 je, u tom slučaju, pravi rekorder sa 88 prijava u ovoj godini. Građani koji se često voze tom trasom, nisu zadovoljni.
- Mnogi autobusi uopšte nemaju grejanje ili ga isključe, te se ne drže reda vožnje - kaže jedan sugrađanin.
Pritužbi ima raznih, često i na higijenu, ali ni vozačima nije lako.
- Najviše treba da se povede računa o polascima, da ne ide kako ko hoće. Ukoliko je vozilo ispalo, otpravnik treba odmah da interveniše. U Sremčici se voda po putu ledi, treba da se to reguliše - kaže Momir Perić, vozač.
Od početka godine službenici sekretarijata pregledali su 1.362 vozila. U 501 vozilo ustanovili su nepravilnosti. Naplatili su ove godine više od deset miliona dinara kazni, najviše baš za liniju 511.
Miloš Damnjanović, načelnik za monitoring i upravljanje, Sekretarijat za javni prevoz kaže da su kazne naplaćene za vozila koja nisu bila dovoljno čista, te ako im nije radio klima uređaje, kao i zbog opreme.
- Po dobijanju prijave od građana, Sekretarijat upućuje prevozniku nalog da vozilo isključi iz saobraćaja i da otkloni sve nedostatke koji su navedeni - kaže Damnjanović.
Ima linija na koje se putnici nikada ne žale, a primer je Eko linija: autobus je čist, polasci redovni, vožnja komforna.
Trenutna prosečna starost vozila u gradskom prevozu je blizu 10 godina.
Grad Beograd, zajedno sa GSP-om i Sekretarijatom za javni prevoz planira da naredne godine nabavi 50 tramvaja i 80 trolejbusa.