Tri nova brenda ekskluzivno na CarGo Batleru uz 50% popusta: Sarma bar, Tamam Kebab i Skara
Aćimović: Uposleno 50 novih kuvara zahvaljujući novim restoranima
CarGo Batler bogatiji je za tri nova brenda Sarma bar, Tamam Kebab i Skara, koji potpuno menjaju doživljaj poznatih ukusa i koji će ekskluzivno biti dostupni na CarGo aplikaciji.
Generalni direktor CarGo Batlera Nikola Aćimović rekao je da je zbog otvaranja novih brendova i njihovog povezivanja na CarGo Batler čak 50 kuvara i drugog osoblja dobilo posao u trenutku kada je usled korone značajno opao promet ugostitelja.
- Najavili smo nove ekskluzivne brendove na Batleru, koji dovode do otvaranja i zadržavanja radnih mesta i drago mi je što realizujemo ovaj smeo plan. Tri brenda - Sarma bar, Tamam kebab i Skara, ekskluzivno dostupni na Batleru, predstavljaju prvi korak u ostvarenju tog cilja. Batler će nastaviti da bude sinonim za kvalitet, brzinu i pomoć zajednici u kojoj posluje - izjavio je Aćimović.
Korisnici CarGo Batlera sada mogu sa 50% popusta da probaju najbolju bakinu sarmu iz Sarma bara, pravi srpski roštilj iz restorana Skara ili orijentalne specijalitete iz Tamam Kebaba.
Da u Sarma baru znaju šta je pravo "sarmoljublje" pokazuje i to što je svaka sarma pripremljena od najboljeg komada mesa, brižljivo zamotana i kuvana na pravom Smederevcu kako bi zdrava, domaća hrana stigla do svakog Batler korisnika u najkraćem mogućem roku.
Kako navode iz Batlera, za ljubitelje turskih specijaliteta tu je Tamam Kebab koji te sa tradicionalnim ukusima vodi u Istanbul. Pored toga, pruža i inovativne kebabe sa otopljenim sirom i pilećim batakom, kao i nove specijalno osmišljene ukuse humusa i rolovanog kebaba.
Oni koji vole roštilj prepoznaće po mirisu i ukusu pravi srpski roštilj iz restorana Skara, gde ima dovoljno mesa za celo društvo kroz box pakete, ali preporučuju ostavljanje mesta u stomaku i za slatkiše koje su pripremili.
Iz Batlera dodaju da svakodnevno raste broj restorana i da trenutno 400 restorana nudi svoje specijalitete članovima Udruženja CarGo, kao i da je cilj da u narednih mesec dana bude uposleno još ljudi kroz otvaranje novih brendova.