GSP otvorio posebnu mejl adresu: Ovde možete slati zahteve za prevoz radnika
Obaveštenje Sekretarijata za javni prevoz.
Sekretarijat za javni prevoz grada Beograda formirao je posebnu imejl-adresu na koju će ustanove i subjekti dostavljati svoje zahteve sa potrebama zaposlenih za organizovanjem posebnih linija gradskog i prigradskog prevoza.
Nova pravila za gradski prevoz: Putnici će morati da poseduju OVA DOKUMENTA da bi mogli da uđu u autobus
U pitanju je mejl javniprevoz.covid@beograd.gov.rs , objavljeno na sajtu Grada Beograda.
Kako se navodi, ustanove i subjekti koji imaju zahteve za organizovanjem posebnih linija gradskog i prigradskog prevoza dužni su da Sekretarijatu za javni prevoz na taj mejl dostave podatke o ukupnom broju lica za koje je neophodno obezbediti prevoz, podatke o vremenskom intervalu u kom će se obavljati radni proces.
Osim toga, dužni su da dostave i popis opština na kojima stanuju zaposleni, odnosno adrese zaposlenih i mesto rada za koje je potrebno obezbediti posebne linije gradskog i prigradskog prevoza.
Takođe, ustanove i subjekti koji imaju zahteve za organizovanjem posebnih linija gradskog i prigradskog prevoza dostavljaju i potpisan i skeniran zahtev, kao i obrazloženje zahteva u MS Word-u.
Kako se dodaje, ustanove i subjekti su za prijavljene zaposlene dužni da uplate pretplatne karte za prevoz za tekući mesec (bus plus), kao i da obezbede radne naloge posebno za svaki dan, odnosno na dnevnom nivou.
IZMENE U JAVNOM PREVOZU: Poslednji polasci na prigradskim linijama do 18.30, u gradu do 19 časova
Grad Beograd i Privredna komora Srbije pokrenuli HUMANITARNU AKCIJU za pomoć ugroženima pandemijom virusa
Pitanje koje najviše muči BEOGRAĐANE: Da li će gradski prevoz biti ukinut zbog korona virusa?
VESIĆ NAJAVIO ODLIKOVANJE NAJHRABRIJIH: Zbog pomoći u borbi protiv korona virusa, humani građani dobijaju nagradu
U ZNAK SOLIDARNOSTI: Ove građevine u Beogradu sijaće bojama zastava zemalja sveta