I Beograd ima svoj trougao: Ko u njega uđe, pitanje je da li će izaći
Poželite sreću svakom ko krene tuda
Nije Bermudski, već beogradski trougao. Ko uđe u njega, pitanje je kada će i kako da izađe.
Evo kada će biti završeni radovi na SLAVIJI, Brankovom mostu, RUZVELTOVOJ i Bulevaru oslobođenja
Čudesni izvor Svete Petke: U njemu se umivaju slepi i nerotkinje, u nadi da će ih spasiti (VIDEO)
Tako bi ukratko mogao da se opiše deo grada oivičen Gazelom, Brankovim mostom i Takovskom, odnosno Ulicom kneza Miloša. Ova tri pravca, koji nemaju mnogo veze jedni sa drugima, tangiraju Savamalu, a prepoznaju se po dugim kolonama automobila koje se polako pomiču tokom popodnevnog špica. Oni, zapravo spajaju različite pravce, a kroz centar uglavnom tranzitiraju. To je veza Novog Beograda sa Karaburmom i Borčom (Brankov most), potom Novog Beograda sa sa Konjarnikom i Autokomandom (Gazela), kao i pravac Čukarica - Karaburma/Borča (Kneza Miloša).
Prokletstvo beogradskog "bermudskog" trougla traje decenijama. Problem je što ga je gotovo nemoguće izbeći - svi putevi vode kroz njega!
U međuvremenu izgrađeni su Most na Adi i Pupinov most, koji su sa po svojih šest traka obećavali pravu blagodet za rešenje saobraćajne gungule. Ali, ne pomaže. Gazela je i dalje preopterećena, Brankov most posustaje, a Kneza Miloša i Takovska postaju poput "zone usporenog saobraćaja".
Mračna strana istorije Beograda: Crveni fenjeri goreli na Vračaru i Zemunu
Da li su problem navike vozača ili što alternative za ove pravce ipak nema. Čini se da su ove saobraćajnice, zapravo, idealno pozicionirane i da bez mnogo kruženja dovode do odredišta mnogih Beograđana. Pupinov most nekada vam i duplira kilometražu, a Most na Adi tako je postavljen da pomaže samo onima koji se upute ka Čukarici. Pa čak i za to putovanje mnogi i dalje radije koriste Gazelu. Kažu, jednostavnije je.
Problem je i sve veći broj četvorotočkaša u gradu, a kao rešenje za premošćavanje beogradskog "bermudskog" trougla nadležni predlažu tunel ispod centra grada. On bi polazio od sadašnjeg Starog savskog mosta do Bulevara despota Stefana. I Kneza Miloša trebalo bi nakon rekonstrukcije da dobije traku više, a buduće metro linije trebalo bi da se ukrštaju baš u srcu tog trougla - kod Beograda na vodi.