KONSTRUIŠI DOBRE IDEJE: Drugu godinu zaredom održava se festival komunikacija u Beogradu
Festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2016 biće održan krajem oktobra hotelu Crowne Plaza.
Drugi nacionalni Festival integrisanih komunikacija - KAKTUS 2016 biće održan 27. i 28. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu u organizaciji Marketing mreže. Pod ovogodišnjim sloganom "Konstruiši dobre ideje!", akcenat Festivala biće na integraciji, ali i trudu i naporu da se iskonstruišu samo ideje koje su kvalitetne.
Kao i prošle godine, KAKTUS 2016 će ponuditi učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova, a Festival će otvoriti predavanje Davida Zappe, direktora marketinga kompanije HEINEKEN Slovačka.
Prvog dana festivala biće upriličena i zvanična dodela nagrada KAKTUS 2016. Nagrade se dodeljuju u 21 kategoriji, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri sačinjen od 27 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.
Drugi dan festivala obeležiće interaktivna predavanja i radionice eminentnih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su Bruno Luglio, Senior Creative Art Director R/GA iz Njujorka, Ivan Pols, Creative Director, Adam&EveDDB iz Londona, Riccardo Fregoso, Executive Creative Director, McCann iz Pariza, Stephanie Bailey, Head of Corporate Communications, Fleishman-Hillard iz Londona, Thierry Nicolet, Senior VP Global Press Relations, Schneider Electric iz Francuske i Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director, Publicis Group iz Rumunije.
Sa učesnicima festivala iskustva će podeliti i dr Nikolaos Dimitriadis, Development Director - Executive Development Institute The University of Sheffield International Faculty, City College, Jan Namedyński, Head of Digital, Poland & Nordics, AVON, kao i Vincenza Cristina Saccà, Head of Marketing CEE, MasterCard.
- Tržište marketinških komunikacija u Srbiji prošle godine dobilo je svoj prvi nacionalni festival, festival u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomeraju granice struke i streme ka boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, sa još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju - rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i podsetila da prijavljivanje na konkurs za KAKTUS nagrade traje do 20. septembra.
Festival KAKTUS 2016 podržalo je 25 medijskih kuća iz celog regiona, kompanije Coca-Cola HBC Srbija , Mercator S, Marbo Product, Delta Holding, Johhnie Walker, Ušće Shopping Centar, kao i HEINEKEN Srbija koji je ove godine Prijatelj festivala. Partneri festivala su agencije - Direct Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, DPC Group, M2Communications i LED Media Bosna i Hercegovina.