MALO MU BIO BMW: Šapić još jedan džip iznajmio sam sebi o trošku građana, u pitanju terenac RAV 4
Predsednik opštine Novi Beograd smislio način kako da se vozi o trošku sugrađana, pa to duplo iskoristio
Predsednik opštine Novi Beograd, Aleksandar Šapić, koristi novac iz budžeta da bi vozio luksuzni terenac BMW X5, ali mu jedan automobil nije bio dovoljan, pa koristi još jedan džip, Tojotu RAV 4. Naime, kako se tvrdi u dopisu koji su nadležnim organima prosledili ogorčeni građani Novog Beograda, Šapić je svoj lični automobil ugovorom ustupio opštini, da bi to isto vozilo ponovo uzeo za sebe, ali sada kao službeno vozilo, koje koristi i u privatne svrhe, o čemu je naš portal pisao DETALJNO NA OVOM LINKU. Međutim, saznalo se da je isti postupak napravio i sa drugim terencem, tako da i ovaj automobil vozi preko kase opštine Novi Beograd!
On da bude gradonačelnik?! Šapić KONAČNO pristao da plati POREZ, al' NA RATE!
Činjenica je, da samo po sebi iznajmljivanje automobila opštini nije prekršaj i sa te strane ovo je ok – kaže za Embargo sagovornik iz opštine Novi Beograd. – Ali, kad se pogledaju motivi toga čina, onda se vidi stvarni cilj kreatora ( predsednika) ove finansijske konstrukcije. Kakav je to način, da predsednik svoja dva lična džipa ustupa opštini na korišćenje, odnosno da bi ih on opet koristio?
Zašto je to uradio?
Odgovor je jasan: kako se radi o džipovima velikim potrošačima goriva, Šapić je smislio kako da i dalje koristi svoje džipove, a da ne mora iz svog džepa da plaća gorivo! Da ih lepo iznajmi opštini i nastavi da ih koristi, ali sada da u njih sipa gorivo na račun opštinske kase. On ta vozila koristi 24 sata i ima na raspolaganju vozača, a sve to na račun poreskih obveznika Novog Beograda.
-U ugovoru sa opštinom stoji da on snosi troškove pranja i održavanja vozila, a samo opština plaća gorivo – dodaje sagovornik.
Šapića, Jeremića i Đilasa u trci za mesto gradonačelnika vezuje jedna stvar: NEMAJU PLAN I PROGRAM!
Portal Embargo ima pouzdane dokaze kako predsednik opštine Novi Beograd koristi džipove koje je sam sebi iznajmio. Umesto da putne naloge redovno ispisuje sa preciznim podacima dnevnih tura, on samo upisuje jednu reč – lokal. Putni nalozi napisani bez tih osnovnih podataka nisu ispravni i za to se odgovara. Takođe, troškovi goriva za Šapićeva vozila su prošle godine iznosili oko 600.000 dinara, pa zbog toga takvi putni nalozi ne odgovaraju stvarnom stanju, jer je nelogično da se tolika količina goriva potrošila na lokalne vožnje.