Šapić za SD otkrio šta čeka Beograd u naredne četiri godine: Najveće promene od Drugog svetskog rata, to više neće biti isti grad
Šapić je ocenio da je današnji završetak rekonstrukcije Ulice Mije Kovačevića najbolji primer kako treba da se radi u gradu Beogradu i da kvalitetni radovi mogu da budu završeni u roku i u skladu sa obećanjima.
Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić obišao je danas rekonstrukciju Ulice Mije Kovačevića kod Bogoslovije i tom prilikom ocenio da je to najbolji primer kako treba da se radi u gradu Beogradu i da kvalitetni radovi mogu da budu završeni u roku i u skladu sa obećanjima.
Beograd ima novu autobusku liniju! Evo kojom će trasom saobraćati
Šapić: Izvinjavamo se Beograđanima, havarija posledica ljudske greške - reagovali smo brzo i uspeli da sprečimo veći kolaps u snadbevanju
Šapić na pomenu nevinim žrtvama komunističkog režima: Naši potomci treba konačno da saznaju pravu istinu
- Imamo sada po tri trake sa obe strane, a stavićemo i stubiće kako bismo obezbedili trotoar. Saobraćaj nije bio zaustavljen, samo su bile velike gužve tokom rekonstrukcije, ali sada je gotovo ovo parče i gde god možemo ćemo dalje širiti i obezbeđivati posebnu traku za javni prevoz - rekao je Šapić.
Najavio je povezivanje tog dela grada sa Novim Beogradom.
- Višnjička ulica biće sastavni deo magistrale koja prolazi kroz tunel "Despota Stefana" i preko novog mosta, kako bi taj deo grada povezala sa Novim Beogradom. Ta saobraćajnica će u potpunosti promeniti izgled saobraćajnog sistema - rekao je Šapić.
Na pitanje naše novinarke koje suštinske promene se očekuju u narednom periodu kada je u pitanju rekonstrukcija Beograda, Šapić nam je dao detaljan odgovor o predstojećim velikim i kapitalnim projektima:
- Za četiri godine očekujemo da ćemo pre svega biti daleko bliži metrou. Prve dve linije beogradskog metroa treba da budu puštene u periodu između 2028. i 2030. godine. U narednom periodu očekujemo otvaranje i međunarodne izložbe koja će privući ljude širom sveta. To bi značilo da će i infrastruktura biti bolja. Verujem da će deo između Novog Beograda i Surčina konačno da oživi. Kada je Novi Beograd počinjao da se gradi on je imao tretman "velike spavaonice", tako se zvao. Tada niko nije mogao da pretpostavi da će Novi Beograd biti ono što je danas, mesto na kome se nalaze najatraktivnije destinacije kao i velike kompanije. Grad Beograd će sada raditi sve što nedostaje saobraćajnoj infrastrukturi. Isto tako, isto tako verujemo da ćemo srediti vodovode, kanalizacije. Sa tog aspekta grad neće biti isti - rekao je Šapić.
On je istakao da su devedesete godine napravile veliki zastoj u razvoju Beograda.
- Pustili smo železničku stanicu koja će tek da radi punim kapacitetom. Autobuska stanica Novi Beograd će biti jedna od najmodernijih u Evropi. Beograd se menja velikom brzinom. Uvođenje reda na rekama, očistićemo reke od divljaštine i one će da izgledaju onako kako bi trebalo. Od 1. decembra kreće odluka o privatnim vrtićima od 33 hiljade dinara. Za samo godinu dana smo povećali subvenciju roditeljima za 11 hiljada. Dajemo mogućnost otvaranja novih privatnih vrtića. Nacionalni stadion takođe. Bez obzira ko bude vodio Beograd, mislim da to neće biti isti grad i ovo su sigurno najveće promene koje će se dogoditi još od Drugog svetskog rata - kazao je Šapić.