Uđite u svet reklama, uskoro otvaranje dvanaestog FESTIVALA MARKETINGA ''FONklame''
FON-ov centar za razvoj karijere i ove godine Vas poziva da budete humani, steknete novo znanje o trendovima u marketingu i primenite ga u praksi rešavajući studiju slučaja!
U sredu, 6. marta, svečano se otvara jedan od najvećih festivala marketinga pod nazivom FONklame, u organizaciji FON-ovog centra za razvoj karijere.
Fon-ov centar za razvoj karijere je neprofitna organizacija, osnovana 2004. godine na Fakultetu organizacionih nauka. Već petnaestu godinu okuplja proaktivne studente spremne da preduzmu inicijativu i da kroz posvećenost i timski rad napreduju i usavršavaju se u profesionalnom smislu. Bavi se obezbeđivanjem potrebnih znanja, veština i iskustava neophodnih za razvoj individualnih karijera i pružanjem podrške studentima pri profesionalnom i stručnom razvoju i zapošljavanju.
Dvanaesti put zaredom FONklame će okupiti vodeće stručnjake iz oblasti marketinga koji će studentima pružiti priliku da zakorače u svet Influens marketinga. FONklame će trajati u periodu od 6. do 10. marta, a kako tradicija nalaže, ni ove godine nije izostavljen humanitarni karakter festivala. Otvaranje projekta, poznatije kao Veče reklama, održaće se 6. marta, kada će se prikazati najbolje reklame od 1960-ih pa do danas, sa temom “Putovanje kroz vreme”.
Cena karata je 250 dinara, a sva sredstva koja budu prikupljena prodajom karata za Veče reklama biće uplaćena Udruženju dece obolele od raka, Nurdor-u.
Ove godine, 10. marta, učesnici će moći da prisustvuju panel diskusiji na temu ,,Influens marketing”, a svoja iskustva će sa studentima podeliti poznati influenseri i vodeće kompanije na tržištu:
Milan Maglov, jedan od najpoznatijih freelancer-a u oblasti marketinga na društvenim mrežamana našim prostorima i edukator u ovoj oblasti
Dunja Jovanić, autorka bloga FASHION BABE, i zaštitno lice svetskih brendova kao što su H&M, Nike, Coca Cola, Fiat, Sephora…
Tamara Ćosić, poznata i kao @lepasvakidan, jedna od najpoznatijih beauty blogerki
Ivana Radovanović, koja je autor prvog ženskog portala posvećenog video tutorijalima, a na društvenim mrežama je poznata i kao @mogujatosama
Jovana Stokić, ispred kompanije Coca Cola, zaposlena u sektoru marketinga gde vodi brendove
negaziranog portfolia kompanije
Kompanija Idea, najbrže rastući maloprodajni lanac u Srbiji sa konstantnim rastom tržišnog učešća
Uloga moderatora ovogodišnje panel diskusije pripala je Mini Smiljanić, PR-u i menadžeru digitalnih medija i događaja, koja trenutno radi u marketing sektoru BitefArtCafe-a.
Takođe, 10. marta će se održati i strateške i digitalne radionice za učesnike projekta, a koje će održati najeminentniji eksperti i kompanije iz oblasti marketinga :
Ivan Bildi, koji je vodio niz uspešnih kampanja na društvenim mrežama za klijente, a danas drži treninge i obuke u oblasti internet marketinga
Digital Communications Institute (DCI), koji je posvećen obrazovanju profesionalaca na polju digitalne komunikacije i marketinga; radionicu će držati Sanja Knežević, programska direktorka DCI
Executive Group, vodeća agencija za integrisane komunikacije u Srbiji i Evropi, koji se bave svim oblastima komunikacije, među kojima su korporativne i digitalne komunikacije, marketing, advertajzing i brend konsalting
Žiška, marketinška agencija specijalizovana za kreiranje sadržaja, čiji su klijenti, između ostalih, Fanta, Plazma, Coca Cola, Imlek…
Više informacija o projektu, rezervaciji karata za Veče reklama, kao i prijavama za panel diskusiju i studiju slučaja možete pronaći na - https://fonovcentar.rs/fonklame/. Vidimo se 6. I 10. marta!