"VAKCINA ČUVA ZDRAVLJE I ŽIVOT LJUDI" Novi panoi osvanuli u gradskom prevozu: Plakat ima šest polja sa odgovorima o cepivu
Naš cilj je da ukažemo na važnost vakcinacije, jer se masovnom imunizacijom zaustavlja epidemija, poručuju iz GSP.
U autobusima gradskog prevoza od ove nedelje možete videti potpuno nove nalepnice, a one se ne tiču pravila prevoza, već - vakcine protiv korona virusa.
PRESTONICA BLIZU POLA MILIONA VAKCINISANIH: Imunizacija Beograđana u punom jeku
Još jedna burna noć u Beogradu: Hitna pomoć imala niz intervencija, prevozili kovid bolesnike
KO JE CRTAO KRSTIĆE NA ULAZNIM VRATIMA STANOVA NA NOVOM BEOGRADU: Policija počela da proverava ove slučajeve
"Vakcina čuva zdravlje i život" naslov je ovog plakata koji bi trebalo da proširi svest putnika o značaju imunizacije, kao najbezbolnijeg izlaska iz krize koja nas je zadesila.
- Javno komunalno preduzeće GSP "Beograd", kao društveno odgovorno preduzeće od svog osnivanja, trudi se da društveno odgovorno posluje. U okolnostima pandemije koja je pogodila ceo svet, od prvog dana pokušavamo da damo doprinos kroz brigu o našim korisnicima i zaposlenima. Pratili smo sve preporuke nadležnih institucija i zajedno sa njima pratili inovacije na polju preventive i zaštite javnog zdravlja od dvostrukog čišćenja različitim dezinfekcionim sredstvima do tretmana ozonom. Danas smo se priključili realizaciji kampanje "Covid 19-vakcinacija čuva zdravlje i život", koju organizuje grad Beograd i Zavod za javno zdravlje Beograda. JKP GSP "Beograd" učestvuje sa 150 vozila, koja će brendirati kompanija "Info Media Group", kao partner u projektu - objasnili su.
Plakat ima šest polja u kojima se objašnjava šta je bolest kovid 19, zašto je vakcinacija važna, koliko je vakcina delotvorna i bezbedna. Podseća se i da su veoma važne dve doze, da nema razloga za strah, ali da bi i posle vakcinacije trebalo da se pridržavamo mera.
- Naš cilj je da ukažemo na važnost vakcinacije, jer se masovnom imunizacijom zaustavlja epidemija. Građani Srbije su među prvima u svetu dobili vakcinu i imaju pravo na izbor vakcine različitih proizvođača. Cilj kampanje je da istaknemo i podsetimo da ćemo se samo vakcinacijom vratiti načinu života koji smo vodili pre ove pandemije i koji nam svima nedostaje - navodi se u odgovoru GSP.