Direktor marketinga kompanije Samsung Milan Vujović: Projekat ,,Podeli prijateljstvo" pokazuje da i dalje negujemo prave vrednosti
-Želimo da za našu decu gradimo svetliju, zdraviju budućnost u kojoj neće biti diskriminacije, u kojoj će imati mesta za sve i gde će svako imati jednaku šansu za uspeh, kaže direktor marketinga kompanije Samsung za Adriatik region Milan Vujović.
Direktor marketinga kompanije Samsung za Adriatik region Milan Vujović u razgovoru o društveno-odgovornom poslovanju kompanije otkriva na koje projekte je posebno ponosan, kojom strategijom se kompanija vodi kada bira koje će projekte podržati i na koji način brine o deci i mladima.
Puno je lokalnih projekata na koje sam ponosan, jer su rađeni sa velikim entuzijazmom, sa puno uloženog truda i rada. Jedan od njih je projekat „Budi kao Tesla“, koji je razvijen potpuno lokalno i na kome je radio naš lokalni tim. Iako jednim delom jeste omaž našem velikom naučniku, ponosni smo na njega jer je pokazao mladim ljudima da vredi slediti Teslin primer, kao i da nesmetano istražujući, kroz inovativnu tehnologiju, mogu i oni ostaviti dubok trag u nauci.
Sa posebnom pažnjom pristupamo projektima koji se odnose na decu i mlade, sa posebnim fokusom na obrazovanje. Obrazovanje nam je zaista jedan od važnijih pilara društveno korporativne odgovornosti. Verujemo da samo kvalitetnim obrazovnim sistemom i unapređenjem nastave, mladi mogu doći do znanja i veština koja će im biti od koristi u svakodnevnom životu. Da ne govorim o razvijanju kreativnosti, podsticaju bržeg načina razmišljanja i produktivnosti. Potpuno smo opremili 24 digitalne, pametne učionice u školama i fakultetima u Srbiji i regionu, jer smo želeli da pomognemo digitalizaciju obrazovanja, verujući da je to siguran put ka daljem unapređenju učenja.
Na ove projekte negde gledamo kao na naš zalog za budućnost, naše dece. Jer, formalno obrazovanje je i te kako važno. I to nije fraza. Posebno danas, kada nas sve oko nas izaziva da uvek razmišljamo i planiramo po dva koraka unapred.
Nisu retki slučajevi nasilja putem društvenih mreža. Zaista se trudimo da kroz određene projekte i panele na ovu temu, ali i saradnju sa medijima, koji mogu imati širi uticaj, pokušamo da utičemo na podizanje svesti o postojanju ovog problema. Edukacija o vršnjačkom nasilju je samim tim i jedan korak ka rešenju tog problema. Vrlo je važno od malih nogu dete vaspitavati i edukovati u pravom smeru, podučavati ga pravim vrednostima i moralu. Putem društvenih i masovnih medija svi smo izloženi različitim oblicima diskriminacije i nasilja. Naravno, mi to ne možemo da zabranimo, ali možemo da na ovaj svoj način podižemo svest o tom problem i objasnimo deci zbog čega takav vid ponašanja nije dobar, a ni zdrav.
Kao kompanija koja se bavi tehnologijom i tehnološkim inovacijama, u cilju nam je da što više iskoristimo prednosti upravo tih modernih tehnologija. Danas iste te tehnologije omogućavaju efikasnije i brže učenje i praćenje nastave, sticanje pravih znanja i vrednosti. Stoga su pametne učionice koje smo otvorili širom Srbije i regiona, jedan vid našeg ulaganja u decu i budućnost. U zajednicu. „Drug nije meta“ je projekat koji smo podržali, jer smo čvrsto protiv bilo kakvog nasilja. Želimo da za našu decu gradimo svetliju, zdraviju budućnost u kojoj neće biti diskriminacije, u kojoj će imati mesta za sve i gde će svako imati jednaku šansu za uspeh. Zvuči kao ideal, ali mislim da ne smemo sebi da dozvolimo ništa manje od toga. Zaista mislim da bi svako ovo trebao da razume. Bio roditelj ili ne.
Samsung jeste poznat po svojim pametnim telefonima i televizorima, ili čak kućnim uređajima. Ono što nastojimo da uradimo, je da u svakoj našoj kategoriji, korisnicima ponudimo uređaje, usluge i proizvode koji su dizajnirani da im olakšaju život. Međutim, takođe verujemo da imamo značajne socijalne i ekonomske obaveze prema zajednicama u kojima poslujemo. Pokušavamo da kroz projekte koje razvijamo ili podržavamo, kreiramo pozitivne promene za ljude, pomažući im da žive bolje, jednostavnije živote. Smatramo da moramo da ih inspirišemo, ali i stvorimo bolju budućnost kroz inovativne tehnologije, proizvode i dizajn koji će poboljšati njihov svakodnevni život i komunikaciju.
S druge strane, uvek smo spremni da podržimo i ovako afirmativne projekte kakav je „Podeli prijateljstvo“. Ovakvi projekti koji su usmereni na podsticaj komunikacije, ljubavi, prihvatanja, prijateljstva, pokazuju da kao društvo i dalje negujemo ispravne vrednosti.
Savremene digitalne tehnologije predstavljaju veliku prednost kada je reč o edukaciji i obrazovanju naše dece. Mi se, sa naše strane, trudimo da ih iskoristimo na najbolji mogući način. Digitalizacija obrazovanja i naš korak investiranja u tom pravcu je dobar pokazatelj naše aktivnosti u toj oblasti. Kroz učenje u digitalnim učionicama deca imaju mogućnost da od ranih godina nauče sve o tehnologijama, pokrenu sebe da kreativno razmišljaju, pronađu inspiraciju u učenju i saznaju mnoge nove stvari. Između ostalog kako koristiti Internet, društvene mreže, šta treba, a šta ne raditi. S druge strane, decu treba učiti kako da koriste računare, da bi znali kako u tom domenu da se ponašaju. Ali, savremene digitalne tehnologije mnogo su više od toga. One mogu transformisati sam proces učenja. I biti iskorišćene na pravi način.
Planovi su uvek, kada je o našoj kompaniji reč, veliki i inspirativni. Cilj nam je kao i uvek da kroz smislene projekte, kroz tehnologije, proizvode i resurse kojima raspolažemo, odgovorimo na potrebe lokalne zajednice u kojoj poslujemo.