Konferencija o digitalnom i interaktivnom marketing - Digital Day 2018 sutra i prekosutra u Beogradu
Ovogodišnje izdanje najprestižnije digital konferencije u regionu se pod sloganom NEW SIGNAL održava 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u.
Digital Day 2018. okupiće pod jednim krovom najveće digital i marketing eksperte, kako Srbije, tako i regiona, uz veliku podršku drugih inostranih predavača i panelista. Pored već najavljenih Brian Morrisseya (Editor in Chief, Digiday), Ane Andjelic (Chief Brand Officer, Rebecca Minkoff), Chapin Clarka (Executive VP, R/GA), Marijane Prpić (Head of Industry / Adriatic region, Google), Constantine Kamarasa (Chairman od the Board of Directors, IAB Europe), Johann Wredea (Global VP / Strategic marketing, SAP Hybris) i drugih predavača, kompletirani spisak panelista i panela nije ništa manje impozantan.
Paneli koje će publika ovogodišnjeg Digital Day-a moći da posluša su:
- Future media: Native, mobile, video
- E-commerce: An inside job?
- Online media: Find the unicorn called "A perfect media mix"?
- How to build community in a #DELETEFACEBOOK world?
- Business transformation: Mad Men V2.0
- Digitalization in culture
- Welcome to GDPR world
U okviru panela, svoje viđenje određene teme predstaviće mnogobrojni profesionalci iz regionalne i domaće brašne, dok vas celokupan program, sa satnicama i lokacijama očekuje ovde.
Za više informacija posetite digitalday.rs