LIDL SRBIJA: CENE IDU DOLE ZA REDOVAN ASORTIMAN
Čuvajući budžet građana i ispunjavajući obećanje najboljeg odnosa cene i kvaliteta, kompanija Lidl Srbija će tokom celog novembra u svim svojim prodavnicama sniziti cene za više od 50 artikala iz redovnog asortimana. Cene za oko dvadeset proizvoda iz segmenta kućne hemije i kozmetike od danas su i trajno snižene.
Od danas pa sve do 30. novembra Lidl će niže cene imati za više od 50 artikala iz stalne ponude, a koji su deo različitih segmenata asortimana, čime je potrošačima omogućena svakodnevna kupovina po još povoljnijim uslovima. Među proizvodima koji su od danas sniženi nalaze se domaća kafa, pirinač, toalet papir, grčki jogurt, nekoliko vrsta sireva, ajvar, deterdženti i omekšivači, i mnogi drugi artikli.
Svesna značaja upravljanja finansijama i odgovornog postupanja prema kućnim budžetima građana, kompanija Lidl Srbija odlučila je da i pored izuzetno povoljnih redovnih cena, do kraja godine dodatnim spuštanjem cena artikala iz redovnog asortimana još jednom održi obećanje dato potrošačima u Srbiji, te kao i do sada, kupcima ponudi najpovoljniju potrošačku korpu uporednog kvaliteta.
„Naše poslovanje je usmereno na dugoročno poverenje koje gradimo s potrošačima, a ne na kratkoročnu zaradu, zato ovim smanjenjem cena želimo da još jednom potrošačima kažemo da smo tu i da smo kontinuirano posvećeni tome da im ponudimo sve što smo prilikom dolaska na tržište obećali“, kaže Marija Kojčić, rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla Srbija.
Aktivnosti spuštanja cena u Lidlu planirane su i za decembar, kada će u svim prodavnicama biti snižena druga grupa proizvoda u odnosu na aktuelni novembar.