#TREZNOIOPREZNO: TI BIRAŠ kako će se ZAVRŠITI?
Kućna žurka, pivo, bleja, sladak dečko, slatka devojka. Koji kraj ti biraš?
Udruženje pivara Srbije je realizovalo saradnju sa Fakultetom dramskih umetnosti u okviru kampanje TREZNO I OPREZNO IZABERI ODGOVORNO, kampanje za promociju odgovorne konzumacije piva. Pet studenata Katedre za filmsku i TV režiju, autori filmova, Ilija Petrović, Gvozden Ilić, Jelisaveta Nikolić, Pavle Pavlović, Maša Miljković dobili su posebne nagrade za inovativan način obrade teme od značaja upravo za populaciju mladih.
Pogledajte film autorke Maše Miljković.
Udruženje pivara Srbije je pokrenulo 2017. godine kampanju o odgovornoj konzumaciji piva TREZNO I OPREZNO, IZABERI ODGOVORNO, sa ciljem podizanja svesti javnosti o značaju odgovorne konzumacije piva. Kampanja je do sada organizovana u saradnji sa velikim brojem partnera, uključujući NVO sektor, eksperte, ambasade i poznate ličnosti, sa ciljem edukacije i informisanja javnosti o konceptu umerene i odgovorne konzumacije piva. Ove godine, Udruženja pivara Srbije u partnerstvu sa Fakultetom dramskih umetnosti realizuje projekat snimanja kratkih filmova sa idejom da se poruke mladima prenesu kroz formu i izraz koji je blizak mladima i prilagođen emitovanju na društvenim mrežama što i jeste mesto gde populacija mladih najviše vremena provodi.
Andreja Pavlović, novo izabrani izvršni menadžer Udruženja pivara Srbije izjavio je: “Ove godine otišli smo korak dalje i u saradnji sa FDU realizovan je projekat snimanja spotova sa temom odgovorne konzumacije sa katedrom za režiju. Cilj saradnje je da angažujemo mlade ljude na ovoj veoma važnoj društvenoj temi kako bi vrnjačkim jezikom najbolje preneli poruke svojoj generaciji o konceptu umerene i odgovorne konzumacije piva“ i dodao: „Nakon današnjeg dana, pokrećemo kampanju u on-line prostoru kako bismo u periodu pred praznike probali da utičemo na odgovorno ponašanje, posebno mladih koji su najugroženija grupa kada je konzumacija alkohola u pitanju“.
Od 19. decembra filmovi će se emitovati na instagram stranici
Kampanja Trezno i oprezno, izaberi odgovorno usmerena je na promovisanje (1) umerene konzumacije piva, (2) isključivanje maloletnih osoba kao konzumenata piva, (3) nekonzumiranje piva kada se vozi. Fokus kampanje je definisan na osnovu statističkih pokazatelja o upotrebi alkohola i direktnih i indirektnih posledica. Prema podacima Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, u 2018. godini, alkohol je uticao na čak 13% saobraćajnih nezgoda sa poginulim licima, odnosno uticao je na nastanak svake osme saobraćajne nezgode sa poginulim licima.
Kampanju Trezno i oprezno, izaberi odgovorno Udruženje pivara Srbije realizuje u partnerstvu sa svojim članicama Apatinska pivara (Molson-Coors), Carlsberg Srbija, sladara Souflett i HEINEKEN Srbija, kao i partnerima iz nevladinog sektora, studentskih organizacija, ambasada, eksperata i poznatih ličnosti.