CRNA LOKVA, CRNA ZA IGORA I IRINU! Na Kozari jedno telo pronađeno pored olupine, drugo u ostacima (FOTO)
Pripadnici Specijalne antiterorističke jedinice (SAJ) MUP RS pronašli su na Kozari, olupinu nestalog aviona "pajper 28" beogradske firme "STS avijacija", koji se srušio u četvrtak posle podne.
Pronađena su i tela nastradalih u nesreći, a najverovatnije je reč o pilotu Irini P. (31), Moldavki rumunskog državljanstva, i operateru Igoru Ivanoviću (34) iz Beograda. Oni su, kao radnici "STS avijacije", bili angažovani na vakcinaciji lisica i kojota u BiH.
Dr Popović upozorava: Ne ignorišite NADUTOST - možda je deo većeg problema
STRAVIČNA TRAGEDIJA! Ovo je mladić iz BEOGRADA koji je poginuo u padu aviona na Kozari (FOTO)
POZNAT UZROK PADA AVIONA NA KOZARI? Meštani otkrivaju jezive detalje, državljani Srbije POTRESENI
Ostaci aviona pronađeni su juče oko 15 časova na lokaciji Crna lokva zaseoka Subotići u opštini Gradiška, na veoma nepristupačnom terenu do kojeg se i peške vrlo teško dolazi.
Policajci su locirali olupinu i pored nje jedno telo, dok se drugo vidi u ostacima aviona. Oba su, kako se navodi, ugljenisana i njihov identitet tek treba da se utvrdi obdukcijom.
- Tokom noći lice mesta je obezbeđeno, a uviđaj će početi danas jer trenutni vremenski uslovi to ne dozvoljavaju - rekla je portparol MUP RS Mirna Miljanović.
Ona kaže da je o svemu obavešteno Tužilaštvo BiH i da su nepristupačan teren kao i vremenske neprilike policiji otežavale posao.
Firma "STS avijacija" se, kako smo saznali, više od 10 godina bavi vakcinisanjem životinja.
Taj posao radili su na području cele BiH, a minulih dana su pomoću aviona po šumama i planinama rasipali takozvane kolačiće, mamce kojima se životinje vakcinišu protiv besnila. Minulih dana imali su letove sa Aerodroma Banjaluka u Mahovljanima, a u celom poslu bilo je angažovano 13 manjih sportskih aviona. Iako je bilo loše vreme uz maglu, a povremeno i kišu, svi su leteli. Sve do 13.10, kada su izgubili kontakt sa "pajperom" u kojem su bili Igor i Irina.
- Sa radara su nestali u 13.10. Aktivirao se uređaj za udar i odmah se strahovalo od najgoreg. Pre toga posada nije prijavljivala nikakve probleme. Na radio-vezi je sve bilo normalno i jednostavno su nestali sa radara. Oba člana posade kod sebe su imala mobilne telefone.
Pozivali smo ih i telefoni su zvonili, ali na pozive niko nije odgovarao - ispričao je dobro upućeni izvor.
Na osnovu signala sa mobilnog telefona potraga je usmerena prema delu Kozare na kojem je olupina aviona i pronađena.