Nedovršena deonica vrebala žrtvu: Nekoliko dana pre nesreće kod Uba, kamiondžija jedva izbegao smrt
Strašno
Da je nedovršena deonica Ub-Lajkovac nedeljama vrebala svoju žrtvu, dokaz je i priča Milenka K. iz Mladenovca koji je tačno 13 dana pre Milana Stankovića vozio kobnim putem, ali na sreću, izbegao je tragediju u poslednjem trenutku.
Devojčica (7) POGINULA u TEŠKOJ saobraćajnoj nesreći kod Valjeva! Više osoba povređeno
Predaće se posle hapšenja supruge? Policija traga za Šaranovićem
Iskusni vozač tvrdi da je tog 30. oktobra samo sledio saobraćajnu signalizaciju poput Milana pre nego što je skrenuo na neotvoreni deo koridora 11.
- Vraćao sam se iz Valjeva za Beograd i kod Nepričave sam video regularni putokaz za autoput za Beograd i magistralni put za Lajkovac. Nisam znao da koridor 11 nije otvoren, a pomislio sam da je bolje da idem autoputem. U toj traci nije bilo barijera, mogao je i šleper da prođe - tvrdi Milenko.
Kako kaže, barijere su postavljene tek u trakama na izlazu sa koridora 11.
- Kada sam video te prepreke pomislio sam da se to odnosi na vozače koji se isključuju sa autoputa. Međutim, na autoputu sam video samo nekoliko kamiona kako stoje u suprotnom smeru dok u mojoj traci nije bilo vozila. Pomislio sam da je put verovatno skoro otvoren za saobraćaj, pa malo ko zna za to. Posle sam zaobišao neko vozilo na mostu. Autoput je bio obeležen i nipošto nije nagoveštavalo da nema kraja - naglašava Milenko.
Pročitajte i:
DETALJI STRAVIČNE NESREĆE kod Uba: Automobil je probio bankinu, a onda je usledio SMRTONOSNI UDAR
Pale kazne zbog nesreće kod Uba: Dva radnika Puteva Srbije dobila otkaz, direktoru srezana plata
Sreća da je "zalutali" vozač vozio po danu.
- Mojim "pežoom" nisam mogao da vozim brže od 120 kilometara na sat. Tek posle skoro 15 kilometara u daljini sam ugledao betonske ploče. Na sreću, odmah sam počeo da kočim i zaustavio sam se pre ploča. Istog trenutka uključio sam sva četiri migavca. Nisam mogao da verujem šta mi se događa - prepričava Milenko, koji vozi već 30 godina.
Usledio je povratak pun opreza.
- Maltene sam mileo, a čim sam ugledao putare, zaustavio sam se i pitao ih šta se dešava. Začudili su se šta ih pitam i odgovorili da put nije otvoren i da strugaju asfalt. Otvorio sam četvore oči u povratku i kad sam došao do isključenja, zaobišao barijere i nastavio magistralnim putem ka Lajkovcu - ističe Milenko.
Podsećanja radi, tragična nesreća na neotvorenoj deonici koridora 11 Ub-Lajkovac dogodila se u nedelju, 12. novembra, kada se Milan Stanković (68), prateći saobraćajne znake, zakucao "mercedesom" u betonski blok. Od siline udarca poginuli su njegovi saputnici Miroslav Jovanović (70) i Čedomir Zorin (70), a Stanković je povređen i protiv njega je Osnovno tužilaštvo na Ubu podnelo krivičnu prijavu.
Jeziva nesreća u Kovačici, u kojoj su poginule tri osobe, samo je jedna u nizu koje su se dogodile na raskrsnici Ulice bratstva i jedinstva i JNA. Reč je o crnoj tački gde se ukrštaju dva puta na kojima vozači kilometrima imaju pravo prvenstva sve do tog mesta. Nažalost, kobne večeri prošle nedelje Jovo Beslać, vozač "folksvagena" koji se sa suprugom Tanjom, ćerkom Milicom i instruktorkom Branislavom Jovanovićem vraćao iz Rumunije, najverovatnije nije primetio znak "stop" i sudario s kamionom. U nesreći su poginule sve tri njegove saputnice, a meštani Kovačice upozoravaju da su ovde sudari gotovo svakodnevni.
- Onaj ko ide iz pravca Rumunije, nekoliko kilometara vozi sa pravom prvenstva, često ne primeti znak "stop" jer se nalazi čak 20 metara pre raskrsnice. Pešački je izlizan i ne postoji zaustavna linija. U poslednjih nekoliko godina bilo je barem pet nesreća sa poginulima. Možda bi rešenje bio semafor ili kružni tok - kaže Zdeno Brngar, radnik u prodavnici nedaleko od raskrsnice.