Vesić: Apelujemo na taksiste da prestanu sa blokadom grada
Taksisti nastavljaju sa blokadom Beograda, zamenik gradonačelnika Goran Vesić rekao je danas da on može samo da apeluje i traži od taksista da prekinu sa blokadama.
Zamenik gradonačelnika Goran Vesić je istakao da razume većinu zahteva taksista koji su zasnovani na zakonu i napomenuo da je većina zahteva prihvatljiva u smislu da taksisti traže da se sprovodi zakon, ali i ocenio da ništa od toga ne opravdava blokiranje grada, jer svako može da se bori i na drugi način - odlascima u nadležne institucije, traženjem sastanaka i insistiranjem na sprovođenju zakona.
- Blokada grada nije rešenje i u ime Grada Beograda apelujem na taksiste da blokade budu prekinute. Građani nisu odgovorni i ne bi trebalo da ''rešavaju'' spor između taksista i državnih institucija. Zakon o načinu na koji se obavlja taksi-prevoz ne donosi Grad Beograd, već Narodna skupština Republike Srbije - rekao je Vesić.
On je dodao da je tim zakonom jasno definisano kako se obavlja taksi-prevoz u našoj zemlji, dok je grad taj koji odlučuje koliko će taksista biti u Beogradu i to je nešto što se radi od početka 2000. godine.
SAOBRAĆAJNO LUDILO U BEOGRADU: Taksisti najavili novu blokadu grada uprkos poseti turskog predsednika!
VESIĆ PONOVO ISPROZIVAO ĐILASA: Završavamo Vasinu ulicu da Đilas ne bi kukao da ne može da šeta sa svojim plaćenicima
OD 14. OKTOBRA BLOKADA MOSTOVA! Taksisti radikalizuju proteste (FOTO)
- Radi se analiza u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom, koji svake godine definiše broj koji je potreban za normalno funkcionisanje taksi-prevoza u Beogradu - rekao je Vesić.
Zamenik gradonačelnika je podsetio da je Grad Beograd do sada oduzeo više od 50 vozila od „divljih” taksista, čime je njihovo postojanje praktično eliminisano i istakao da je oduzeto i 17 vozila koja su koristili vozači koji rade preko „Car Go” i „Cammeo” aplikacija.
- Podnete su krivične i prekršajne prijave i to je ono što Grad Beograd može da uradi. Postoji razlika između ''Car Go'' i ''Cammeo'' vozača i ''divljih'' taksista. Pripadnici Komunalne milicije i inspektori Sekretarijata za inspekcijske poslove lako uoče ''divljeg'' taksistu sa lažnim tablicama ili drugim falsifikatom, dok vozači koji koriste pomenute aplikacije voze neobeležene automobile i to je potpuno drugačiji problem - rekao je on.
Peti dan BLOKADE TAKSISTA! Ceo grad paralisan, a OVE DELOVE PRESTONICE posebno izbegavajte! (MAPA)
POČINJE GREJANJE U BEOGRADU: Trebaće pet do sedam sati da se sistem zagreje
NEVEROVATNO UNIŠTAVANJE TRGA REPUBLIKE: Opozicija nastavlja da divlja po Beogradu! (FOTO)
Grad ne može da sprečava proteste taksista jer je pravo na štrajk garantovano Ustavom i mogu samo da apelujem na taksiste da ne blokiraju grad jer ispaštaju svi građani, dodao je Vesić.
Prema njegovim rečima, očigledno je da postoje određene ''rupe'' u zakonu koje se koriste, iako ''Car Go'' i ''Cammeo'' ne predstavljaju klasičan ''divlji prevoz''.
- Druge institucije, a ne Grad Beograd, trebalo bi da daju odgovor ko je ''zakazao'' u lancu koji obezbeđuje sprovođenje zakona - rekao je Vesić.