HRVATI NE ZNAJU ŠTA ĆE OD LJUBOMORE: Dronovi im padaju na glave, a oni histerišu zbog Vučićevog spota
Đilasovski portal Nova i šiptarski sajt Ballkani pridružili su se juče hejterima iz Hrvatske.
Usred skandala zbog drona iz Ukrajine koji se natovaren bombom srušio na Zagreb, hrvatski mediji za glavni problem proglašavaju predizborni spot predsednika Srbije.
AUSTRIJSKI KANCELAR NA SASTANKU SA VUČIĆEM: Stiže danas u Beograd, nosi specijalnu poruku
"REKAO SAM MINIMUM" Boris Tadić ima još mračnih tajni o Zdravku Ponošu?! (VIDEO)
Prelistavanje dnevnih novina za 17. mart 2022. godine
- Nikada se nijedan srpski medij nije bavio nijednim predizbornim spotom bilo kog hrvatskog političara - rekao je Marko Matić.
Portali "Dnevno" i "Večernji", kao i gotovo svi zagrebački dnevni listovi, objavili su juče pljuvačke tekstove o Vučićevom spotu "Frižider", koji je preksinoć premijerno objavljen.
'Vučić skočio iz frižidera pred trudnicu! ', 'Novi bizarni spot Aleksandra Vučića: izlazi iz frižidera, pa se u njega vraća' - ovako glase udarni naslovi na hrvatskim portalima, koji uz opis predizbornog spota ponovo optužuju Vučića i zato što se u jednom od prethodnih spotova pojavio u dukserici.
Komentarišući ovakve histerične reakcije, Marko Matić iz Centra za odgovorne medije kaže da su Hrvati sve rekli sami o sebi.
- To što se hrvatski mediji opsesivno bave kampanjom i unutrašnjim stanjem u Srbiji, jasan je pokazatelj straha i ne baš zdravog rivalstva koje u tamošnjoj javnosti postoji prema našoj zemlji. Pa u Srbiji gotovo da niko nije ni znao ko su bili kandidati na izborima u Hrvatskoj, niti se neko bavio tom temom. Nikada se nijedan srpski medij nije bavio nijednim predizbornim spotom bilo kog hrvatskog političara. I to govori mnogo o njima i o nama. I baš zato Srbija beleži istorijske ekonomske uspehe, jer mi se bavimo svojim problemima i napretkom, a ne onim što se događa u komšijskom dvorištu - naglašava Matić.
Đilasovci i Šiptari podržali Hrvate
Đilasovski portal Nova i šiptarski sajt Ballkani pridružili su se juče hejterima iz Hrvatske.
- Da li je ovo najsmešniji politički spot u istoriji, Vučić Srbima ulazi i u frižidere... Politička kampanja u Srbiji prelazi na više nivoe, što se tiče kreativnosti i ideja. Srpski predsednik Aleksandar Vučić je jednom paru "ušao" u frižider - piše Ballkani.
Ni đilasovski portal Nova S nije izostao u ovom ismevanju.
- Neko u SNS misli da je ovo smešno: Vučić i bukvalno iskače iz frižidera - naveli su.
Poslanik SNS Aleksandar Marković ocenjuje da ovo ništa nije novo.
- Neverovatno je sa koliko se pažnje i neskrivene mržnje u Hrvatskoj bave srpskim političkim prilikama. Kao da time pokušavaju da skrenu pažnju sa gomile sopstvenih nerešenih pitanja. Oni sve svoje frustracije leče svakodnevnim napadima na Srbiju i naročito Aleksandra Vučića, koji im je stalna meta - podvlači Marković.
Marketinški stručnjak Nebojša Krstić kaže da hrvatski mediji znaju šta valja, čim se bave ovom temom.
- Da Vučićevi spotovi ne valjaju, pa niko se njima ne bi ni bavio, a ponajmanje Hrvati. To što su ti spotovi tema i u Zagrebu i u Sarajevu samo je kompliment i za Vučića i za njegov izborni tim - zaključuje Krstić.
Ištvan Kaić, medijski analitičar:
Hrvatski mediji su uvek voleli Vučića u istom onom smislu po kojem su najoštriji protivnici gej orijentacije najčešće upravo latentni gejevi.