JEDINSTVENI PROJEKAT KOJI SE GRADI U NAŠOJ ZEMLJI: Moravski koridor će biti prvi digitalni koridor u Srbiji
Vučić je ponovio potrebu za završetkom projekta u okviru zadatih rokova
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić sastao se danas sa predstavnicima konzorcijuma kompanija Behtel-Enka, sa kojima je razgovarao o toku realizacije projekta Moravski koridor, kao i o projektima u oblasti energetske infrastrukture.
"BIĆE KORIŠĆEN I HELIKOPTER" Ministar Vulin danas na Kopaoniku (VIDEO)
"NEĆEMO MI DA VEZUJEMO PERTLE DOK NAŠ NAROD PATI" Brnabić nikad direktnija: Prethodne vlasti nisu ništa uradile za Srbe na KiM
ĐINĐIĆ POZVAO NATO KOMANDOSE U BEOGRAD: Hteo da na Vidovdan 2001. sa Miloševićem u Hag izruči i Mladića (FOTO)
Predsednik Vučić je tokom sastanka istakao da je završetak radova u skladu sa očekivanom dinamikom od najvećeg značaja, budući da novi auto-put treba u ogromnoj meri da doprinese razvoju lokalnih opština i sredina kroz koje prolazi, kao i da predstavlja veliku šansu za domaću privredu i industriju.
- Dobrobit od izgradnje direktno će osetiti stanovnici Ćićevca, Varvarina, Kruševca, Trstenika, Vrnjačke Banje, Kraljeva i Čačka - naglasio je predsednik i dodao da je paralelno sa izgradnjom Moravskog koridora u planu opremanje tri industrijske zone duž auto-puta od Pojata do Preljine, koji je od strateškog značaja za Srbiju, s obzirom na to da spaja koridore 10 i 11.
Predstavnici konzorcijuma kompanija Bećtel-Enka istakli su da ovaj složeni i po mnogo čemu jedinstveni projekat, obuhvata izgradnju 117 većih građevinskih putnih objekata, 88 mostova i podvožnjaka, kao i 29 navožnjaka i 11 saobraćajnih petlji. Takođe, ovaj auto-put se gradi za računsku brzinu od 130 kilometara na čas i u širini od ukupno 30 metara, čime će se obezbediti dodatni komfor i povećati bezbednost odvijanja saobraćaja.
Predstavnici konzorcijuma su kao posebno izazovne izdvojili i radove na hidrotehničkom uređenju Zapadne Morave, koji će obuhvatiti ukupno 18 hidrotehničkih objekata.
Vučić je ponovio potrebu za završetkom projekta u okviru zadatih rokova, budući da će Moravski koridor biti i prvi digitalni koridor u Srbiji, koji će omogućiti brzu i pouzdanu razmenu informacija u cilju bezbednog odvijanja saobraćaja.
U okviru projekta izgradnje Moravskog koriodra regulisaće se i tok reke Zapadne Morave, čime će se povećati stepen zaštite od poplava okolnog područja, što će imati značajan pozitivan efekat na stanovništvo i privredu ovog područja, naglasio je predsednik.