META MENJA IZGLED FEJBUKA I INSTAGRAMA: Od sada će izgledati i delovati više kao TikTok - konkurencija je velika
Broj korisnika Fejsbuka potonuo je prvi put u poslednjem kvartalu 2021.
Meta je podesio i Facebook i Instagram aplikacije da više liče na svog konkurenta TikTok. Čini se da promene signaliziraju koliku egzistencijalnu pretnju Meta doživljava kao TikTok.
Evo zašto STALNO proveravamo društvene mreže i kako se možemo osloboditi ZAVISNOSTI
BAJDEN PONOVO POBRKAO LONČIĆE! Ozbiljan govor se pretvorio u HAOS, društvene mreže gore (VIDEO)
PRE GOVORA DETALJNO PROČITAJTE UPUTSTVO! Bajden slučajno pokazao "PUŠKICU" sa pravilima ponašanja - GORE DRUŠTVENE MREŽE (FOTO)
Društvena mreža Instagram je u četvrtak objavila da će od sada svaki video koji je kraći od 15 minuta biti konvertovan u video snimak tkz. "Reels". Ako je taj video postavljen na javnom nalogu, on će takođe automatski biti uključen u algoritme za preporuke kompanije za prikazivanje drugim nalozima.
Instagram je pokrenuo "Reels" u SAD 2020. godine i na njega se naširoko gledalo kao na klon TikTok-ovog kratkog video formata.
Za Facebook, kompanija deli svoj klasični "News Feed" na svoje iOS i Android aplikacije. Korisnici će odmah biti prebačeni na karticu "Početna", gde je izvršni direktor Mark Zakerberg rekao da će "mašina za otkrivanje" kompanije promovisati sadržaj za koji misli da će korisnika biti zainteresovan.
Korisnici Facebooka će moći da pogledaju hronološki poređane postove svojih prijatelja i praćene stranice tako što će sa kartice "Početna" prebaciti novu karticu "Fidovi".
Zakerberg je rekao zaposlenima u "Meta" da se kompanija suočava sa "nivoom konkurencije bez presedana" iz Tiktoka u februaru, preneo je Blumberg .
- Ljudi imaju mnogo izbora kako žele da provode svoje vreme, a aplikacije kao što je TikTok rastu veoma brzo - rekao je Zakerberg tokom sastanka u celoj kompaniji, prenosi Blumberg.
Broj korisnika Fejsbuka potonuo je prvi put u poslednjem kvartalu 2021.
U međuvremenu, TikTok ima više mesečnih korisnika generacije Z nego Facebook i Instagram, prema analizi Insajder inteligencije iz novembra 2021 . Njegov reklamni biznis takođe cveta, i iako je još uvek mnogo manji od Metinog sopstvenog reklamnog carstva, već je pretekao Tvitter i Snapchat zajedno.