Planeta u ŠOKU! NESTALI malezijski avion OTET kako bi se sprečila TAJNA ISPORUKA Kinezima
Neverovatni podaci izneseni u javnost
Sudbina aviona "Malezija erlajns" koji je nestao u martu 2014. godine na letu Kuala Lumpur-Peking nije poznata do danas, ali teorija zavere ne manjka. Poslednje u nizu je teorija koja autopilota označava kao "pomagača otmičara".
Pročitajte i:
Istoričar Norman Dejvis smatra da je moguće da je "boing 777" nekoliko časova leteo, a zatim se spustio na Antarktik, koji je bio savršeno mesto za skrivanje. Ukoliko je tako, avion je zakopan ispod leda.
Kao mogućeg "saradnika" otmičara on navodi "boingovog" autopilota (The Boeing Honeywell Uninterruptible Autopilot), čiji je zadatak obezbeđivanje nadzora u slučaju otmice aviona. Ova tehnologija može biti zloupotrebljena, pa bi i otmičari iz daljine mogli upravljati autopilotom. A šta bi bio motiv? Dejvis ima pretpostavku i o tome, prenosi britanski tabloid Miror.
- Ne znam šta je avion nosio, ali mora da je bilo nešto što nije smelo da dođe do Kine - kaže on, ali nema dokaze za svoju bizarnu teoriju.
Norman čak tvrdi da je avion dva puta otet.
- Moja prepostavka je da je avion dva puta otet. Da su ga prvi put oteli, recimo, Amerikanci, da ga spreče da sleti u Kinu, vratili bi ga u SAD. To se nije desilo. Logičan zaključak je da je bila još jedna otmica - kaže Dejvis.
Prema podacima o letu, avion je iznenada skrenuo sa zapada prema istoku, dalje od Kine, njegove destinacije - ovaj čudni put niko nije objasnio.
Avion Mh370 nestao je pre tri godine. Na letu je bilo 239 putnika, a do sada su pronađeni tek neki delovi letelice, i to na obali mora. Podvodna istraživanja bila su fokusirana na područje Indijskog okeana u blizini Australije, gde je, prema prvim pretpostavkama, avion pao u more. Istraga je obustavljena nakon dve godine.
Norman Dejvis navodi da je sadašnjica vreme sajber-ratovanja i da su slične otmice aviona, zbog razvoja tehnologije, realna pretnja u budućnosti.