PLJUŠTE ŠALE ZBOG PROMENE IMENA FEJSBUKA! Naziv Meta je izazvao nevericu i zbunjenost velikog dela javnosti (VIDEO)
Novosti iz Fejsbuka su komentarisale i mnoge poznate osobe.
Korporacija poznata kao Fejsbuk, promenila je ime pa se našla na udaru kritika. Glavni direktor Mark Zakerberg najavio je da će Meta sadržati "Facebook", "Instagram", "WhatsApp" i "Oculus", proizvod virtualne stvarnosti.
- Meta će omogućiti kreiranje metaverzuma, mesta gde ćemo se igrati i povezivati u 3D-u. Dobro došli u novu poglavlje društvenog povezivanja - reči su kojima je Zakerberg predstavio Metu na Tviteru.
OKLAHOMA IZVRŠILA PRVO POGUBLJENJE POSLE ŠEST GODINA: Ovo je zatvorenik koji je danas usmrćen, zakazane nove egzekucije (VIDEO)
DUTERTE DAO ZELENO SVETLO: Likvidiran jedan od najopasnijih terorista na Filipinima, akcija vojske trajala 30 minuta
DEVOJKA (21) IZVRŠILA SAMOUBISTVO! Greškom joj javili da je pala na ispitu i da neće moći da upiše treću godinu farmacije! (VIDEO)
Novosti iz Fejsbuka su komentarisale i mnoge poznate osobe.
Južnoafrički voditelj Trevor Noa i njegov tim su komentarisali kako niko nije tražio ovu promenu, a progresivna zastupnica Kongresa Aleksandrija Okasio-Kortez je spomenutu kompaniju nazvala "rakom demokratije" i "mašinerijom koja se temelji na globalnom nadzoru i propagandi u službi uništavanja civilnog društva i jačanju autoritarnih režima".
Američki senator Ričard Blumental je istakao da se ovde radi samo o pokušaju zbunjivanja ljudi i odvlačenju pažnje, ali rekao je da ta promena neće izbrisati godine sumnjivog delovanja, širenja mržnje i nedostatka brige za dobrobit i privatnost dece.
I senator Ed Marki se složio sa kolegom, pa je poručio da, iako Fejsbuk želi da ga odsad zovu Meta, svi će nastaviti da ga zovu pretnjom za privatnost, demokratiju i decu, prenosi "Jutarnji list".
Vendis, poznati brend brze hrane je na Tviteru objavio da menja ime u Meat (Meso), a čak se i Tviter našalio na Fejsbukov račun. Naime, najavili su da imaju "važne vesti", ali odmah su objasnili da se samo šale i da će i dalje ostati verni imenu Tviter.
Podsetimo, novo ime i stvaranje novog brenda dolazi u trenutku kada se firma suočava sa krizom izazvanom takozvanim Fejsbuk dokumentima i istupima uzbunjivačice Frensis Hogen koji otkrivaju da je prioritet kompanije bila zarada, a ne borba protiv govora mržnje i dezinformacija.