Novosadski SNS jasan: SSP naučio da gradi rejting na lažima i obmanama, građani znaju šta je istina
Novosađani znaju i vide sve navedene činjenice, ističe se u saopštenju između ostalog
Gradski odbor Srpske napredne stranke u Novom Sadu reagovao je na nedavne poteze SSP i rešilo da svojim stavovima obavesti javnost, te da istinu saopšti građanima.
Saopštenje prenosimo u celosti:
U vreme SNS-a preporođen gradski prevoz, o bahatosti ne mogu da pričaju oni koji su zatvarali fabrike i otpuštali ljude
Ko je naučio da politički rejting gradi na lažima i obmanama, ostaće predano posvećen tom svom licemernom, nemoralnom i kriminalnom cilju. Po ko zna koji put, Novosađani su svedoci još jednog pokušaja Stranke slobode i pravde da stvarnosti da značenje koje ona uopšte ne poseduje, da umesto istine izmašta nepostojeće činjenice i da pokuša da osvoji neki jeftini politički poen na štetu Novosađana.
Partija, koju građani pamte iz vremena kada su u drugom agregatnom stanju bili deo vlasti koja je bila sinonim bahatosti, koja je proneverila milijarde dinara; koja je ugasila i zatvorila sve fabrike u gradu i bez posla ostavila desetine hiljada Novosađana. Kada su gradskim ulicama saobraćali polovni autobusi – drznula se da za bahatost optuži one koji su preporodili Novi Sad i modernizovali i drastično unapredili gradski prevoz.
SSP i ostale, još beznačajnije stranke u svakom javnom istupu polaze od sebe. Od svoje auto-projekcije. Međutim, njihova ljubav prema lažima ne može da poništi istinu. Novosađani znaju da su činjenice potpuno suprotne navodima iz nemuštih saopštenja SSP-a i da sve što pišu i izgovaraju predstavlja spinovanu žudnju za pažnjom medija.
Građani znaju da je neistinita tvrdnja Đilasove opsenarske stranke i njihovih kompanjona da GPS ima manjak vozača i da su vozači nezadovoljni platom. Istina je da su to bili 2012. godine, kada je prosečna plata vozača GSP-a iznosila 58.400 dinara.
Danas je osnovna neto plata vozača duplo veća. U januaru i februaru ove godine osnovne neto plate svih vozača dostigle su 105.000 dinara, a sa dežurstvima i prekovremenim radom, plata dostiže i 146.000 dinara. Prosečna plata mehaničara iznosi 97.401 dinar, a sa dežurstvima i prekovremenim dostiže 123.000 dinara.
Osim toga, Novi Sad je u poslednjih 10 godina u razvoj gradskog prevoza uložio više od 3,5 milijardi dinara, bez PDV-a. Od 2012. godine kupljeno je 100 novih autobusa na gas i 10 električnih autobusa, a modernizovan je veliki broj vozila na dizel pogon.
Takođe, grad Novi Sad je postao lider u investicijama u ekološke vidove prevoza. Novi Sad je prvi u Srbiji uveo subvencije za kupovinu bicikala. U 2021. godini za tu svrhu izdvojeno je 18 miliona dinara, dok je u 2022. godini za istu namenu izdvojeno 20 miliona dinara. U te dve godine pomoć pri kupovini novog bicikla dobilo je skoro 3.500 građana, a bicikl kao prevozno sredstvo koristi više od 40.000 građana. Novosađani se opredeljuju za bicikl kao omiljeni prevoz zato što je u poslednjih 10 godina u Novom Sadu izgrađeno 30,4 kilometara novih biciklističkih staza u vrednosti od 375,5 miliona dinara, a sanirano je preko 10 kilometara već postojećih staza.
Novosađani znaju i vide sve navedene činjenice! Novosađani znaju ko gradi biciklističke staze. Ko kupuje nove autobuse. Ko je obezbedio 42.000 novih radnih mesta i otvorio 10 novih fabrika. Dobro znaju u čije vreme je prosečna plata iznosila 47.000 a u čije vreme je dostigla 103.000 dinara. Znaju i ko je zatvorio 35 fabrika i ko ih je ostavljao bez posla.
I to već 10 godina pokazuju na izborima. I pokazaće ponovo. Jer, građani Novog Sada dobro razumeju ko može da nastavi da otvara nove fabrike i nova dobro plaćena radna mesta, da gradi biciklističke staze, škole i parkove, a ko bi da se vlasti domogne samo da bi razgrabio novac iz prebogate gradske kase koja je sa 17 milijardi dinara, koliko je iznosila u njihovo vreme, dostigla 42 milijarde dinara u vreme SNS-a. Građani to znaju, i zato će ponovo dati ubedljivu podršku SNS-u, a SSP može da nastavi da neodgovorno obmanjuje javnost - piše u saopštenju SNS Novi Sad.