"BROJKE NISU MERILO POPULARNOSTI!" Jutjuber o sticanju PRATILACA na društvenim mrežama - Sve je postalo LAŽNO?!
Izneo svoje mišljenje
Jutjuber Đorđe Aleksić, poznatiji kao Aleksić moto široj publici postao je zanimljiv zbog ljubavi prema automobilima marke "Zastava". Na njegovom kanalu mogu se naći mnogobrojni klipovi u kojima on prikazuje kako servisira i vozi čuvenog "Stojadina".
UDALA SE SENIDAH? Pevačica objavila snimak u raskošnoj venčanici - Jeste li spremni? (VIDEO)
KRAH LJUBAVI: Edita Aradinović raskinula sa dečkom! Želela je da obuče belo, ali ostalo je SAMO JEDNO
Konstrakta OPET PREDSTAVLJA SRBIJU NA "EVROVIZIJI" - Nezapaženo prolazim u gradskom prevozu!
U vreme kada se automobili svakodnevno kvare, on je odlučio da sa svojim "Ferarijem" kako ga naziva ode čak tri puta na more.
Početkom godine, prvo je išao do Ulcinja, zatim sredinom jula krenuo put Paralije, a kako navodi sam, "Stojadin" ga nije izdao ni jedom, več je bezbedno stizao na željene destinacije.
Ipak, pravi test je usledio kada se pomenutim automobilom zaputio do omiljene destinacije Srba, Kušadasija, a čak 30h mu je bilo potrebno da stigne do turske obale.
Pored svog "kontenta" na jutjubu, kako se savremeno naziva sadržaj koji se plasira na pomenutoj društvenoj mreži, Aleksić je i po načinu razmišljanja pokazao da se razlikuje od influensera, koji hrle za medijskom pažnjom i velikim brojem pratilaca na društvenim mrežama.
- Ti ljudi što kažu "Ja sam influenser, ja sam poznat", brojke nisu merilo popularnosti. Ti možeš da imaš milion pratilaca. Ja znam šta sve treba da radim da bi mi išlo viralno, mogu da otvara usta i da igram na TikTok-u, ali nije to poenta, ti ćeš da napraviš brojke, ali šta si ti napravio, interakciju sa mrežom, da bi t ljudi lajkovali i ti si viralan, svi te vide i to je to. Ja to ne gotivim, gotivim da budeš realan, ono što jesi, pa da li te pratilo sto ljudi ili hiljadu, nije bitno, ali tih sto ljudi što te prate, prate te zbog tebe, ne zbog toga što otvaraš usta - rekao je Đorđe u jednoj emisiji.