Filip Car i Janjuš odmerili snage: Nekadašnji rivali oči u oči, dim na sve strane - EVO ko je odneo pobedu
Ovaj duel dugo se očekivao.
Bivši rijaliti učesnici, Filip Car i Marko Janjušević Janjuš našli su se oči u oči, ali na TikToku.
Podsetimo, njih povezuje ljubavna afera sa zadrugarkom Majom Marinković koja je sa obojicom imala posebne ljubavne priče koje će ostati upamćene u istoriji rijalitija.
Poznato je da Janjuš u zadnje vreme, kada se udaljio od rijalitija, dosta vremena provodi na TikToku gde često ima lajv uključenja. Sada je na svom nalogu Filip Car podelio snimak kako su on i Janjuš odmerili snage u lajvu.
- Evo je rukavica, ljudi bez timskih srca, bez ruče, bez malih poena - govorio je Car, dok je Janjuš bio vidno iznerviran.
- Ne sad - iznervirano je govorio Janjuš, dok je Filip nije krio oduševljenje zbog očigledne pobede i velikog broja gifova koje je dobio.
Kako se može zaraditi na TikToku?
TikTok je društvena mreža koja osim dobre zabave pruža i mogućnost za veliku zaradu. Pokazao se kao veoma profitabilan zbog njegovog odličnog algoritma, čemu u prilog govori činjenica da u inostranstvu pojedini mogu da zarade i do 10.000 dolara, odnosno 9.660 evra, mesečno.
Sve više možemo videti razne poznate ličnosti koje "drže lajvove", "mečeve" na pomenutoj platformi.
Ono što je prvo i najbitnije kod "držanja lajva" na TikToku je uslov, da morate imati minimun 1.000 pratilaca i da imate više od 16 godina.
Kada dostignete broj pratilaca, i kliknete na plusić za snimanje videa, pojaviće vam se i novo dugme LIVE.
Kliknete na njega i krećete sa emitovanjem uživo.
TikTok mečevi ili, dueli su za malo "jače" korisnike, koje imaju po nekoliko hiljada pratilaca na platformi. Cilj pobede u duelu je da pobednik ima više gifova (poklona) , koje će kasniće isplatiti u dolarima.
Tokom meča učesnici bodre sve koji gledaju duel, da šalju što više poklona, kako bi došlo do pobede, opet u cilju zarade novca.
Takođe, tokom duela, mnogi TikTokeri traže da svi koji prate LIVE da što više "tapkaju", jer tim tapkanjem se lajkuje video, te postaje viralan, kako bi što više korisnika moglo da se uključi i isprati meč, a samim tim i šalje poklone (gifove).