Da se pre 60 godina u Srbiji koristio Instagram, OVA FOTOGRAFIJA bi bila među najpopularnijima
Priča se često sastoji iz više delova naslaganih kao kore za pitu. Svaki je deo za sebe ali ne mogu jedan bez drugog. Bezukusni su.
Ponekad, međutim, za dobru priču nije potrebno više od lica. Običnog lica, lica kakvog svakodnevno srećemo na pijaci, u prevozu, svuda oko sebe. Znate, kada kažete sebi: Ma, negde sam te video?
Kao i priča, svako lice je drugačije. Najviše pamtimo nasmejana lica koja nas vraćaju u detinjstvo. Širok, pitom osmeh, blage oči, veliki beli brkovi...
Takvo lice je imao Milosav Mitrović. Ime vam verovatno ne otkriva mnogo o čoveku, pravom srpskom domaćinu, junaku Prvog svetskog rata kojeg generacije i generacije gledaju još od pedesetih godina prošlog veka. Popularni Losa je dobroćudni čiča sa etikete Jagodinkog piva.
Čiča nije bio izmišljen lik, kao superheroji ali je posedovao moć - mogao je svake subote u pivari gde se točilo „jagodisnko“ da dobije besplatan ručak ali i pivo. Ako bismo malo da se našalimo, čiča je imao sliku sa najviše lajkova u vremenu kada su društvene mreže bile kafane, restorani, posela, porodični ručkovi...
Zahvaljujući Valjevskoj pivari, danas možemo da kažemo: Vratio se čiča, nastavlja se priča. Tradiciji i istoriji ne smemo da okrećemo leđa za šta su se pobrinuli pivari iz Valjeva koji od avgusta prošle godine u svom portfoliju imaju brend Jagodinskog piva sa ikoničnim čičom na svojoj etiketi.
Losa je tako dobio priliku da nastavi svoju priču i da nas prepoznatljivim ukusom jagodinkog piva podseti na vrednosti na koje smo zaboravili u brzini svakodnevnog života. Da nas podseti da uzmemo predah, malo usporimo i posvetimo vreme najbližima.
Tradicija i nasleđe su važni za Valjevsku pivaru koja je nedavno proslavila veliki jubilej - 160 godina postojanja i rada, kao prvi i najstariji industrijski brend Valjeva. Vlasnik Valjevske pivare od januara prošle godine je beogradska „Brauerei Group” koja je za nešto oko 3,5 miliona evra kupila preduzeće koje je do tada bilo u stopostotnom vlasništvu države.
„Brauerei Group”, inače, osnovali su privrednici Živojin Jovanović i Miloje Blizanjac iz Trlića kod Uba, kao i Zoran Kostić iz Brzeća kod Brusa. Oni su i nastavili da proizvode čuvenog jagodinskog "čiču", po originalnoj recepturi iz 1852. godine.