Da li biste osetili "hleb ljubavi"? Pomoću veštačke inteligencije napravljena hrana, glavni sastojak emocija
Da li je budućnost otišla predaleko?
Kompanija za pekarske proizvode sa sedištem u Tokiju i tehnološki i elektronski gigant NEC Corp. udružili su se da proizvedu "hleb ljubavi" sa ukusima zasnovanim na analizi romantičnih osećanja kupaca zasnovanoj na veštačkoj inteligenciji (AI).
Kimuraia Sohonten je osnovana pre 155 godina i prodaje hleb i druge pekarske proizvode u robnim kućama, supermarketima i drugim lokacijama. U saradnji sa NEC-om, koji već ima iskustva u kreiranju prehrambenih proizvoda uz pomoć veštačke inteligencije, pekara ima za cilj da se uhvati u koštac sa izazovom privlačenja mlađih kupaca.
KASICA "PRASICA": Ovo je razlog zbog kojeg ima tako URENBESAN NAZIV, a ne po nekoj drugoj životinji - Mnogo smešno
"Ne znači da nisam volela život..." Srpski pisci koji su digli ruku na sebe - oproštajne poruke otkrivaju motive tragičnih krajeva
U Beogradu se nalazi spomenik KRILATE SMRTI za koji se retko zna: Nakon stajanja ispred nje ne ostajete isti
Koristeći veštačku inteligenciju, elektronski gigant je analizirao japanske tekstove oko milion pesama i dijalog između srednjoškolaca u hit rijaliti šou na Abema platformi za striming, "Kiou, Suki ni Narimashita“ (Danas sam se zaljubio), da bi napravite listu 50 najboljih namirnica koje izražavaju romantična osećanja.
Kimuraiini pekari, iskusni u proizvodnji mnogih vrsta proizvoda od hleba na pari, zatim su birali namirnice koje se dobro slažu, što je rezultiralo "ren-AI tiganjem" (AI romance bread) koji ponovo stvara ukus romantičnih osećanja u rasponu od prvih sastanaka do slomljenog srca.
Proizvodi imaju više kolekcija, koje dolaze u pet varijanti, uključujući "sudbonosne susrete" sa mirisom jabuke i "oproštaj sa suzama u očima" nalik na jabukovaču, biće dostupne u nizu u Kimuraiinim pekarama, supermarketima regiona Kanto u istočnom Japanu i preko njegove onlajn prodavnice od 1. februara do 1. aprila.
Srbija Danas