"MORALA SAM DA KUPIM SKUP PARFEM kako bih bila na toj GLUPOJ ZABAVI!" Otišla na rođendan 7-godišnjakinje pa zakukala
Jedna mama podelila je svoj šok nakon što je bila prisiljena da izdvoji novac za skupoceni parfem kako bi prisustvovala rođendanskoj zabavi sedmogodišnjakinje.
Bojanke, jeftine narukvice, igračke... samo su neki od predmeta koje biste obično poklonili malom detetu za rođendan. Međutim, jedna mama podelila je svoj šok nakon što je bila prisiljena da izdvoji novac za skupoceni parfem kako bi prisustvovala rođendanskoj zabavi sedmogodišnjakinje.
Prema rečima ogorčene mame, parfem je zapravo bio najjeftinija stavka na opsežnom popisu poklona, jer gledajući otmeni katalog poklona, on je takođe uključivao "Barbie" kuću iz snova za neverovatnih 250 funti, "Barbie" kamper za više od 50 funti, kao i dizajnersku torbicu od 200 funti.
"Moja prva reakcija je bio šok, pre nego što je krenula ljutnja", napisala je majka čija kćerka ide u istu školu kao i slavljenica.
"Na simpatičnoj kartonskoj pozivnici bio je QR kod koji sam morala da skeniram kako bih potvrdila svoj dolazak. Do tada je još sve delovalo normalno. Ali kad sam kliknula 'pošalji', automatski sam bila preusmerena na drugu stranicu gde je postojala lista poklona", ispričala je.
Isprva je, priznaje, pretpostavila da je u pitanju reklama ili šala. Nažalost, ubrzo je shvatila da nije reč ni o jednom ni o drugom - već o pravoj stvari koja ju je ostavila zapanjenom i besnom.
Iako je mama, koja radi kao učiteljica, bila zabrinuta zbog uticaja koji bi takvi raskošni darovi mogli imati "na razred, stvarajući ljubomoru, ogorčenost i opsednutost konzumerizmom", bila je svesna da drugi misle drugačije.
To se još jednom pokazalo deset meseci kasnije kada je dobila još tri pozivnice sa, kako je tvrdila, "sličnim popisom darova".
Iako je dugo uobičajena i prihvaćena etiketa poklona bila da se dođe s knjigom, slatkišima ili gumicama za kosu, a sve je koštalo manje od deset funti - čini se međutim, da to više nije slučaj.
"Ovi popisi želja funkcionišu tačno poput registra venčanih poklona. Odabereš artikal koji želiš (ili se osećaš primoranim) da kupiš, naručiš i platiš onlajn, i pošalješ ga na svoju adresu ili direktno na adresu slavljenika ili slavljenice", objasnila je ona.
Međutim, na toj drugoj pozivnici je bio još jedan potpuno bizaran detalj - rubrika u kojoj su roditelji, koji nisu mogli da "priušte stvari s popisa", mogli da ostave gotovinu.
Nečuveni popis ubrzo je postao najaktuelnija tema u WhatsApp grupi gde su mame podelile svoj "užas".
Mama je tvrdila da su, uprkos besu, mame odlučile da kupe poklone iz straha da će ih, ako njihova deca ne dođu na rođendan, izopštiti iz društva.
Prvi poziv navodno je stigao od jedne od najbogatijih porodica koja "živi u velikoj kući, a majka vodi sopstveni studio za jogu, a otac je porodični lekar.
Otkriveno je da je rođendanska zabava bila "skupa zabava", gde su devojčice dobile otmen manikir.
Ubrzo je stigao još jedan poziv na zabavu, a mama je ponovo kupila parfem, jer je bio najjeftiniji na popisu - ali stvari su se promenile kada je jedno od dece pozvano na treću zabavu, jer je majka odlučila da neće kupiti poklon s popisa.
"Dolazak na zabavu znajući da sam ignorisala popis doneo mi je ogromno zadovoljstvo, a moji prijatelji su nakon toga sledili primer. Nismo dobili ni zahvalnicu, ali nije me bilo briga. Bilo mi je dosta tih glupih poklona i morala sam nešto napraviti" zaključila je.