KRITIKUJU I AMBALAŽU
"OVO JE SKANDAL" Bivša princeza sada PRODAJE DŽEM - Ljudi se smeju njenom biznisu, umesto pohvala, dočekao ju je ŠAMAR JAVNOSTI
Megan Markl predstavila je novi brend u jeku neverovatnih spekulacija o kraljevskoj porodici, a komentari su već oštri.
Vojvotkinja od Saseksa Megan Markl odabrala je baš ovo, pomalo teško vreme za britansku kraljevsku porodicu da lansira svoj novi brend.
Bivše princeza pokrenula je nedavno lajfstajl brend American Riviera Orchard (Voćnjak američke rivijere). Deo njenog novog biznis projekta jeste prodaja džemova koje je već poslala influenserkama i pozntim prijateljicama.
Da bi što verodostojnije prikazala svoj novi biznis ona se snimala za svoj Instagram profil kako bere cveće i kuva u luksuznoj haljini.
Čini se da je Meganin brend svojevrsni omaž Santa Barbari, gde živi s Harijem i njihovo dvoje dece, a Santa Barbara poznata je preko sto godina kao američka rivijera, zbog klime, predela, vina i kulture, navodi se.
Vojvotkinja od Saseksa pridružila se grupi poznatih ličnosti koji se bave proizvodnjom i prodaje hrane i za divno čuda to je čak spaja i sa princom Vilijamom. Ovo su mnogi komentarisali i kao neki čin pomodarstva, a uz taj opis su dodali i izgled teglica u kojima su džemovi, a gde je istaknuto ime mesta gde živi sa porodicom - Montesito.
Na društvenim mrežama biznis vojvotkinje našao se ipak više na meti kritika nego pohvala, a mnogi ovo karakterišu kao skandal zbog vremena kada je Megan rešila da lansira novi biznis, a kralj Čarls i Megan se bore sa zdravstvenim problemima.
Srbija Danas