ZA 1 OBJAVU DOBIJU NEZAMISLIVU LOVU! Domaći influenseri zarađuju do 300.000 evra godišnje
Rastu pratioci i milioni
Nije tajna da influenseri, blogeri, pevači, glumci, jutjuberi zarađuju tako što reklamiraju određene proizvode ili usluge, i to naplate "pošteno" , a što više pratilaca i uticaja na društvenim mrežama imaju, to je cena reklame veća.
Pored toga, poslednjih meseci sve su popularniji sajtovi na kojima se plasira privatni sadržaj, koji podrazumevaju nešto provokativnije fotografije. No, krenimo redom...
NE ČUPAJTE NIKADA SEDU DLAKU: Stručnjak do detalja objasnio, evo ZAŠTO JE OPASNO to da radite
MOŽETE SPREČITI OPUŠTANJE GRUDI - Doktor deli 7 SAVETA pomoću kojih ćete DUGOROČNO biti zadovoljni njihovim izgledom
Kreiranje sadržaja na društvenim mrežama i reklamiranje određenog proizvoda - zvuči kao posao iz snova. Međutim, biti influenser je mnogo više od toga, bar tako kažu oni koji se ovim zanimanjem bave.
„Od ujutru kad se probudite vi organizujete svoje vreme, vi smišljate način na koji radite reklame, na koji predstavljate neki trend, vi vodite računa o finansijama. Mnogi od nas imaju firme, imaju kancelarije, ljude koji rade za nas i to je zaista jedan posao“, kaže Marta Lović za Prvu TV.
Stefan Vuksanović poznatiji svima kao Muđa, godišnje zaradi od 31 do 497.414 evra, dok Baka Prasa zaradi u proseku 162.000 evra.
Luna i Marko i dalje su jedan od najpopularnijih rijaliti parova, pogotovo nakon rođenja bebe. Oni su nakon Zadruge odlučili da pokrenu Jutjub kanal na kom prikazuju svoj privatni život. Prati ih više od 128.000 ljudi, dok im je nedeljna zarada 4.000 evra. Na godišnjem nivou cifra je mnogo veća i iznosi oko 50.000 evra.
Pevačica Marija Šerifović odlučila da se tokom korone posveti Jutjub karijeri. Ona ima više od 450.000 sledbenika na ovoj popularnoj društvenoj mreži, dok je prosečna gledanost njenog videa 450.000 pregleda. Samim tim, Marija zaradi na nedeljnom nivou oko 12.150 evra, dok na godišnjem cifra iznosi oko 150.000 evra.
Nenad Marinković, poznatiji kao Gastozz, je prvi srpski vloger (tj. video bloger). Rođen je 1992. godine u Svilajncu. Gastozz je poznat i po učešću u mnogim rijalitijima, ali i po pesmama koje je snimio, i koje sluša mlađa populacija. On na godišnjem nivou zaradi neverovatnih 339.310 evra, piše Blic.
Zorana Jovanović, poznatija kao Zorannah, je najpopularnija modna blogerka na Balkanu. Pored toga što novac uzima od reklama, u proseku oko 3.000 evra po objavi na Instagramu, Zorana Jovanović Zorannah je nedavno otvorila sajt na kom prodaje svoje provokativne fotografije. Naime, Zorannah je obelodanila da je pokrenula sajt na kome se određene fotografije i videi naplaćuju, nakon čega su društvenim mrežama počeli da se šire komentari da je u pitanju jedna popularna stranica za odrasle, na kojoj se objavljuju i prodaju intimne fotografije.
Influenserka Lea Stanković idol je mladim devojčicama u Srbiji, dok njeni svakodnevni videi, fotografije i objave imaju na hiljade lajkova i komentara. Od jutjuba, Lea može da zaradi 5.400 evra na nedeljnom nivou, dok mesečna cifra iznosi 81.000. Popularnu influenserku na jutjubu prati 760.000 ljudi.