BRŽI I BOLJI: Škoda osvežila Enyaq RS, dala mu više snage i veći domet
Stigla je i nova grafika na digitalnoj instrument tabli.
Godinu dana nakon što je Škoda predstavila električni SUV Enyaq u sportskoj verziji RS, najsnažnije izdanje podvrgnuto je osveženju koje je sa sobom donelo više snage i veći domet baterija.
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/10/05/auto_shop.jpg?itok=PwESXb3v)
ŠOKANTNO: Evo šta se desi kad mehaničar i mušterija ne mogu da se dogovore (VIDEO)
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/10/04/jzguj.jpg?itok=m_E2OzVs)
ČAK I U TO VREME: Automobil koji dokazuje da je automatika DEVEDESETIH GODINA bila brža od manuelaca (VIDEO)
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/10/04/autoo.jpg?itok=OvgVGPs4)
KATASTROFALNO: Popravku automobila hteli da mu naplate čak 39.000 evra, evo šta je on uradio (VIDEO)
Trenutno najsnažniji automobil u ukupnoj ponudi Škode i dalje pokreću dva elektromotora, po jedan iznad svake osovine, koji kombinovano proizvode 340 KS.
Osveženom SUV-u sa integralnim pogonom (AWD) ovo osigurava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,5 sekundi - celu sekundu brže od dosadašnje RS verzije.
Kapacitet baterija (82 kWh) nije povećan, ali u Škodi tvrde da je sa rekalibrisanim elektromotorima i unapređenim softverom domet sa jednim punjenjem baterija povećan sa 504 na 541 kilometar, odnosno 547 kilometara u Coupé verziji Enyaqa.
Na 175-kilovatnom punjaču za litijum-jonske baterije, da bi se stiglo od 10% do 80% potrebno je osam minuta.
Uz osvežavanje Škodinog modela čija je naredna generacija najavljena za 2025. godinu, stigla je i nova grafika na digitalnoj instrument tabli, head-up displej i unapređen sistem multimedije.