ČAK I U TO VREME: Automobil koji dokazuje da je automatika DEVEDESETIH GODINA bila brža od manuelaca (VIDEO)
Dve godine razlike prilično razdvaja ova tri modela.
Iako su se do sada svi, pa čak i oni najtvrdokorniji entuzijasti, uverili u to da su moderni automatici duplih kvačila brži od manualnih i dalje vlada uvreženo mišljenje da ovakav vid transmisije to nekada nije bio.
KATASTROFALNO: Popravku automobila hteli da mu naplate čak 39.000 evra, evo šta je on uradio (VIDEO)
NOVI EVROPSKI KOMESAR ZA KLIMU: "Što pre fosilna goriva postanu prošlost, to bolje"
ZA SPAS MNOGIH ŽIVOTA: Usvojena Strategija bezbednosti saobraćaja Srbije do 2030. godine
Međutim, u poslednjoj epizodi Cammisa Ultimate Drag Race jedan automobil dokazuje da su automatici bili brzi čak i devedesetih godina prošlog veka.
Naravno, u ovom videu super sedan i klasični Mercedes 500E postavljen je na test ubrzanja, a ne skretanja u krivinama, mada je istini za volju postavljen na pravac protiv konkurencije u vidu Audi RS2 i BMW M5 Touring modela iz 1994. godine.
Uprkos svemu, menjač nije jedina prednost ovog moćnog petolitarskog V8 motora koji se nalazi ispod haube Mercedes modela, ali je bitno napomenuti da je BMW pokretan 3,8 litara velikim šestocilindrašem u ravni, dok Audi poseduje mali 2,2 litara veliki petocilindraš koji ga prati.
Ipak, dve godine razlike prilično razdvaja ova tri modela, tako da, uprkos tome što je mali, motor RS2 automobila poseduje turbo punjenje, što samo znači da razvija prilično zavidnih 311 ks. M5 sa druge strane, na raspolaganju poseduje 335 ks, što je zapravo cifra veća od 322 ks koliko Mercedes sa sobom donosi.
Veliki motor Mercedes automobila generiše 480 Nm obrtnog momenta, što je opet više od onoga što njegova konkurencija može da izvuče. Audi poseduje 409, dok ravni šestocilindraš bavarskog brenda na raspolaganju poseduje okruglo 400 Nm obrtnog momenta.
Ovaj obrtni momenat pomaže Mercedes 500E modelu dosta na četristo metara, a kako Kamisa objašnjava, velika zapremina i varijabilni tajminzi ventila znače da ovaj motor obezbeđuje dovoljan obrtni momenat točkovima u čitavom opsegu obrtaja, ali kao što smo već rekli, to nije njegova jedina prednost.
- Uprkos njegovoj velikoj, 78 km/h dugoj prvoj brzini, Mercedes je gotovo ravnopravan sa druga dva modela na startnoj liniji. Sa druge strane, njegov stari automatik jednostavno prelama brzine umesto da preseca snagu, tako da na svaka dva prenosa, automobil šalje još više obrtnog momenta na tlo od druga dva automobila.
Ovo samo znači da je Mercedes za 0,9 sekundi brži od Audi jedinice i 0,8 sekundi brži od BMW modela na četristo metara. Kako bi se ovo pravilno postavilo u perspektivu, snimak jasno predstavlja 500E koji je za 7,5 dužina automobila ispred svojih protivnika na pravcu, uprkos tome što poseduje najlošiji odnos kilaže i snage od sva tri modela.