ЧАК И У ТО ВРЕМЕ: Аутомобил који доказује да је аутоматика ДЕВЕДЕСЕТИХ ГОДИНА била бржа од мануелаца (ВИДЕО)
Две године разлике прилично раздваја ова три модела.
Иако су се до сада сви, па чак и они најтврдокорнији ентузијасти, уверили у то да су модерни аутоматици дуплих квачила бржи од мануалних и даље влада уврежено мишљење да овакав вид трансмисије то некада није био.
КАТАСТРОФАЛНО: Поправку аутомобила хтели да му наплате чак 39.000 евра, ево шта је он урадио (ВИДЕО)
НОВИ ЕВРОПСКИ КОМЕСАР ЗА КЛИМУ: "Што пре фосилна горива постану прошлост, то боље"
ЗА СПАС МНОГИХ ЖИВОТА: Усвојена Стратегија безбедности саобраћаја Србије до 2030. године
Међутим, у последњој епизоди Cammisa Ултимате Драг Раце један аутомобил доказује да су аутоматици били брзи чак и деведесетих година прошлог века.
Наравно, у овом видеу супер седан и класични Мерцедес 500Е постављен је на тест убрзања, а не скретања у кривинама, мада је истини за вољу постављен на правац против конкуренције у виду Ауди РС2 и BMW М5 Тоуринг модела из 1994. године.
Упркос свему, мењач није једина предност овог моћног петолитарског В8 мотора који се налази испод хаубе Мерцедес модела, али је битно напоменути да је BMW покретан 3,8 литара великим шестоцилиндрашем у равни, док Ауди поседује мали 2,2 литара велики петоцилиндраш који га прати.
Ипак, две године разлике прилично раздваја ова три модела, тако да, упркос томе што је мали, мотор РС2 аутомобила поседује турбо пуњење, што само значи да развија прилично завидних 311 кс. М5 са друге стране, на располагању поседује 335 кс, што је заправо цифра већа од 322 кс колико Мерцедес са собом доноси.
Велики мотор Мерцедес аутомобила генерише 480 Нм обртног момента, што је опет више од онога што његова конкуренција може да извуче. Ауди поседује 409, док равни шестоцилиндраш баварског бренда на располагању поседује округло 400 Нм обртног момента.
Овај обртни моменат помаже Мерцедес 500Е моделу доста на четристо метара, а како Камиса објашњава, велика запремина и варијабилни тајминзи вентила значе да овај мотор обезбеђује довољан обртни моменат точковима у читавом опсегу обртаја, али као што смо већ рекли, то није његова једина предност.
- Упркос његовој великој, 78 км/х дугој првој брзини, Мерцедес је готово равноправан са друга два модела на стартној линији. Са друге стране, његов стари аутоматик једноставно прелама брзине уместо да пресеца снагу, тако да на свака два преноса, аутомобил шаље још више обртног момента на тло од друга два аутомобила.
Ово само значи да је Мерцедес за 0,9 секунди бржи од Ауди јединице и 0,8 секунди бржи од BMW модела на четристо метара. Како би се ово правилно поставило у перспективу, снимак јасно представља 500Е који је за 7,5 дужина аутомобила испред својих противника на правцу, упркос томе што поседује најлошији однос килаже и снаге од сва три модела.