Evo kako će unutra izgledati novi Škodin krosover
Lepo...
Škoda je otkrila dizajn unutrašnjosti električnog modela Enyaq iV koji će debitovati 1. septembra.
Sa modelom Enyaq iV, češki proizvođač je postavio nove standarde kada je u pitanju dizajn enterijera.
Naime, dizajn enterijera prvog Škodinog električnog krosover modela osmišljen je po uzoru na moderno okruženje, a korišćeni su prirodni, održivi i recilkirani materijali.
Norbert Veber, direktor za dizajn enterijera, objašnjava novi koncept unutrašnjosti u modelu Enyaq iV.
I ŠKODA IMA ATRAKTIVAN MODEL: Jeste li videli njihovu Slaviju? (VIDEO)
Imao je paklenu noć, a ujutru je zatekao užas ispod automobila! Još kad su videli ŠTA vozi... (FOTO)
SPREMATE SE ZA PUT? Sopstveni ili organizovan prevoz, pitanje je sad!
Koje promene je Škoda napravila u pogledu dizajna enterijera ovog potpuno novog vozila u poređenju sa modelima sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem?
-Enyaq iV koristi prednosti koje donosi dugo međuosovinsko rastojanje MEB mehaničke platforme koje – u odnosu na dimenzije automobila – nudi izuzetno prostranu unutrašnjost. Tome doprinosi i ravan pod, dok kod vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem nalazimo centralni tunel. Koristili smo ovu konceptualnu karakteristiku kako bismo unutrašnjost učinili još prostranijom-, kaže Veber.
-Ovo se može videti, na primer, na novoj instrument tabli koja je sada raspoređena na nekoliko nivoa-.
Govorite o novom konceptu dizajna enterijera za Enyaq iV. Možete li nam objasniti malo detaljnije?
-Umesto uobičajenih nivoa opreme i mnogobrojnih dodatnih opcija, sada po prvi put nudimo 'Design Selections' za ovaj model. Oni podećaju na moderna životna okruženja, sa savršeno usklađenim bojama i materijalima. Pored toga, nudimo jasno definisane pakete sa raznim temama, sa nekoliko opcija koje su dostupne za sve modele. Ovo znači da možemo da pružimo klijentima izbore koji su jasni i jednostavni, a ujedno i jedinstveni-.
Koje su najznačajnije promene u "arhitekturi" enterijera modela Enyaq iV?
-Ovde nedostatak centralnog tunela nudi mnogo mogućnosti. Napred smo iskoristili ovaj prostor za dodatnu pregradu za odlaganje ispod centralne konzole koja je sada organizovana u nekoliko nivoa. Zahvaljujući dugom međuosovinskom rastojanju, putnici na zadnjem sedištu sada imaju još više prostora, čak i ispred centralnog dela, a takođe ima i dosta prostora za noge za sve putnike-.
-Pored velike prostranosti za putnike, Enyaq iV ima zapreminu prtljažnog prostora od čak 585 litara-.
Kako biste opisali dizajn enterijera?
-Jasan, prozračan, inovativan i održiv. Jasan zahvaljujući tome što je jednostavno postaviti 'Design Selections' i tematske pakete, prozračan zahvaljujući prostanosti i odličnom osećaju za prostor. Inovativan zahvaljujući karakteristikama kao što je centralni ekran od 13 inča i novi head-up ekran-.
Koje nove boje i koji novi održivi materijali su korišćeni u automobilu po prvi put?
-U jednom od 'Design Selection', na primer, presvlake sedišta su napravljene od 40 procenata nove vune i nose pečat 'Woolmark Company'. Preostalih 60 procenata je poliester od recikliranih PET boca. Ove presvlake imaju jedinsteven osećaj i obezbeđuju ugodnu klimu za sedenje. Drugi primer je koža koja je proizvedena na posebno održiv način korišćenjem ekstrakta iz lišća maslinovog drveta umesto hemikalija za tamnjenje-.
Šta smatrate najznačajnijim elementom dizajna enterijera kod modela Enyaq iV?
-Posebno volim dekorativne lajsne koje se protežu celom širinom automobila, od instrument table do panela vrata, čime je dodatno naglašen osećaj prostora. Ispod centralnog ekrana, oslikava oblik Škoda rešetke, a služi i kao naslon za ruku kojom zadajete komande na ekranu osetljivom na dodir. Okružena je posebno mekim materijalom koji se koristi u celoj unutrašnjosti i stvara osećaj kao kada sedite kod kuće u sofi.-
Više detalja o ovom modelu biće poznato u narednim sedmicama, uoči zvanične premijere koja će se 1. septembra održati u Pragu.