Ево како ће унутра изгледати нови Шкодин кросовер
Лепо...
Шкода је открила дизајн унутрашњости електричног модела Enyaq иВ који ће дебитовати 1. септембра.
Са моделом Enyaq иВ, чешки произвођач је поставио нове стандарде када је у питању дизајн ентеријера.
Наиме, дизајн ентеријера првог Шкодиног електричног кросовер модела осмишљен је по узору на модерно окружење, а коришћени су природни, одрживи и рецилкирани материјали.
Норберт Вебер, директор за дизајн ентеријера, објашњава нови концепт унутрашњости у моделу Enyaq иВ.
И ШКОДА ИМА АТРАКТИВАН МОДЕЛ: Јесте ли видели њихову Славију? (ВИДЕО)
Имао је паклену ноћ, а ујутру је затекао ужас испод аутомобила! Још кад су видели ШТА вози... (ФОТО)
СПРЕМАТЕ СЕ ЗА ПУТ? Сопствени или организован превоз, питање је сад!
Које промене је Шкода направила у погледу дизајна ентеријера овог потпуно новог возила у поређењу са моделима са мотором са унутрашњим сагоревањем?
-Enyaq иВ користи предности које доноси дуго међуосовинско растојање МЕБ механичке платформе које – у односу на димензије аутомобила – нуди изузетно пространу унутрашњост. Томе доприноси и раван под, док код возила са мотором са унутрашњим сагоревањем налазимо централни тунел. Користили смо ову концептуалну карактеристику како бисмо унутрашњост учинили још пространијом-, каже Вебер.
-Ово се може видети, на пример, на новој инструмент табли која је сада распоређена на неколико нивоа-.
Говорите о новом концепту дизајна ентеријера за Enyaq иВ. Можете ли нам објаснити мало детаљније?
-Уместо уобичајених нивоа опреме и многобројних додатних опција, сада по први пут нудимо 'Десигн Селецтионс' за овај модел. Они подећају на модерна животна окружења, са савршено усклађеним бојама и материјалима. Поред тога, нудимо јасно дефинисане пакете са разним темама, са неколико опција које су доступне за све моделе. Ово значи да можемо да пружимо клијентима изборе који су јасни и једноставни, а уједно и јединствени-.
Које су најзначајније промене у "архитектури" ентеријера модела Enyaq иВ?
-Овде недостатак централног тунела нуди много могућности. Напред смо искористили овај простор за додатну преграду за одлагање испод централне конзоле која је сада организована у неколико нивоа. Захваљујући дугом међуосовинском растојању, путници на задњем седишту сада имају још више простора, чак и испред централног дела, а такође има и доста простора за ноге за све путнике-.
-Поред велике пространости за путнике, Enyaq иВ има запремину пртљажног простора од чак 585 литара-.
Како бисте описали дизајн ентеријера?
-Јасан, прозрачан, иновативан и одржив. Јасан захваљујући томе што је једноставно поставити 'Десигн Селецтионс' и тематске пакете, прозрачан захваљујући простаности и одличном осећају за простор. Иновативан захваљујући карактеристикама као што је централни екран од 13 инча и нови хеад-уп екран-.
Које нове боје и који нови одрживи материјали су коришћени у аутомобилу по први пут?
-У једном од 'Десигн Селецтион', на пример, пресвлаке седишта су направљене од 40 процената нове вуне и носе печат 'Woolmark Company'. Преосталих 60 процената је полиестер од рециклираних ПЕТ боца. Ове пресвлаке имају јединстевен осећај и обезбеђују угодну климу за седење. Други пример је кожа која је произведена на посебно одржив начин коришћењем екстракта из лишћа маслиновог дрвета уместо хемикалија за тамњење-.
Шта сматрате најзначајнијим елементом дизајна ентеријера код модела Enyaq иВ?
-Посебно волим декоративне лајсне које се протежу целом ширином аутомобила, од инструмент табле до панела врата, чиме је додатно наглашен осећај простора. Испод централног екрана, осликава облик Шкода решетке, а служи и као наслон за руку којом задајете команде на екрану осетљивом на додир. Окружена је посебно меким материјалом који се користи у целој унутрашњости и ствара осећај као када седите код куће у софи.-
Више детаља о овом моделу биће познато у наредним седмицама, уочи званичне премијере која ће се 1. септембра одржати у Прагу.