HIT: Hyundai predstavio osveženi i30
Hteli su da ga prikažu u Ženevi...
Restilizovana je kompletna familija vozila korejskog kompaktnog modela.
Osim novog i20, Hyundai je planirao da na ženevskom auto-salonu održi i premijeru redizajniranog i30.
S obzirom da je sajam u Ženevi otkazan zbog opasnosti od koronavirusa, korejski proizvođač objavio je fotografije i tehničke detalje osveženog modela.
FOLKSVAGEN U PROBLEMU: Ne ide sve glatko sa modelom ID.3
POKRENUO PRIČU: Elon Mask progovorio o Sajbertraku
Restilizovani su i30 Hatchback, Fastback i Wagon, a Hyundai je posebnu pažnju posvetio N Line verzijama ova tri automobila.
Stilske promene na spoljašnjosti vozila obuhvataju novu, širu masku hladnjaka koja ima i nešto drugačiju teksturu, a preoblikovani su i farovi (sa novim LED dnevnim svetlima u stilu slova V), kao i branik.
Promene su vidljive i pozadi, gde su dizajneri promenili izgled branika, a stop svetla takođe imaju prepoznatljiv "V" LED potpis. U korejskom proizvođaču kažu da su sitnim intervencijama unapredili i aerodinamiku vozila.
Redizajnirane su i alu-felne, koje kod regularnih verzija i30 mogu da budu prečnika 16 ili 17 inča, a kupcima N Line modela na raspolaganju su i 18-ice.
Kada je reč o N Line verzijama, one su dostupne kod Hyundaija i30 Hatchback i Fastback. Takođe imaju drugačiju masku hladnjaka, preoblikovani zadnji difuzor i specifičan dizajn točkova.
N Line modeli se razlikuju se samo po stilskim detaljima, već i po mehaničkim. Imaju specijalno podešeno ogibljenje i upravljački sistem.
Hyundai je uz osveženi i30 ponudio i tri nove nijanse spoljašnjosti: Dark Knight, Silky Bronze i Sunset Red, pa je paleta boja eksterijera narasla na devet.
Najuočljivija promena u putničkoj kabini odnosi se na nove digitalne ekrane. Na instrument tabli je displej od 7 inča, a multimedijalni sistem ima veliki, centralno postavljeni ekran dijagonale 10,25 inča.
Funkcije za povezivanje i integrisanje smartfona - Android Auto i Apple CarPlay, sada su standardni deo opreme.
Novima je i opcija bežičnog punjača mobilnog telefona.
Što se tiče motorizacije, 1.0-litarski turbopunjeni T-GDI sa 120 KS sada se, osim sa 6-brzinskim manuelnim, može naručiti i sa 7-stepenim automatizovanim menjačem sa duplim kvačilom.
Kupcima je dostupna i verzija ovog motora sa 48-voltnim "blagim hibridnim" sistemom i manuelnim menjačem koji pri otpuštanju papučice "gasa" automatski prekida vezu sa pogonskom jedinicom radi uštede goriva.
Ovaj prekid ima dva stepena - u prvom motor i dalje radi, ali i leru, dok se u drugom privremeno potpuno isključuje. Sedmostepeni menjač sa duplim kvačilom dostupan je kao opcija i kod "blagog hibrida".