ХИТ: Hyundai представио освежени и30
Хтели су да га прикажу у Женеви...
Рестилизована је комплетна фамилија возила корејског компактног модела.
Осим новог и20, Hyundai је планирао да на женевском ауто-салону одржи и премијеру редизајнираног и30.
С обзиром да је сајам у Женеви отказан због опасности од коронавируса, корејски произвођач објавио је фотографије и техничке детаље освеженог модела.
ФОЛКСВАГЕН У ПРОБЛЕМУ: Не иде све глатко са моделом ИД.3
ПОКРЕНУО ПРИЧУ: Елон Маск проговорио о Сајбертраку
Рестилизовани су и30 Hatchback, Фастбацк и Wagon, а Hyundai је посебну пажњу посветио Н Лине верзијама ова три аутомобила.
Стилске промене на спољашњости возила обухватају нову, ширу маску хладњака која има и нешто другачију текстуру, а преобликовани су и фарови (са новим ЛЕД дневним светлима у стилу слова В), као и браник.
Промене су видљиве и позади, где су дизајнери променили изглед браника, а стоп светла такође имају препознатљив "В" ЛЕД потпис. У корејском произвођачу кажу да су ситним интервенцијама унапредили и аеродинамику возила.
Редизајниране су и алу-фелне, које код регуларних верзија и30 могу да буду пречника 16 или 17 инча, а купцима Н Лине модела на располагању су и 18-ице.
Када је реч о Н Лине верзијама, оне су доступне код Hyundaija и30 Hatchback и Фастбацк. Такође имају другачију маску хладњака, преобликовани задњи дифузор и специфичан дизајн точкова.
Н Лине модели се разликују се само по стилским детаљима, већ и по механичким. Имају специјално подешено огибљење и управљачки систем.
Hyundai је уз освежени и30 понудио и три нове нијансе спољашњости: Дарк Knight, Silky Бронзе и Сунсет Ред, па је палета боја екстеријера нарасла на девет.
Најуочљивија промена у путничкој кабини односи се на нове дигиталне екране. На инструмент табли је дисплеј од 7 инча, а мултимедијални систем има велики, централно постављени екран дијагонале 10,25 инча.
Функције за повезивање и интегрисање смартфона - Андроид Ауто и Apple CarPlay, сада су стандардни део опреме.
Новима је и опција бежичног пуњача мобилног телефона.
Што се тиче моторизације, 1.0-литарски турбопуњени Т-ГДИ са 120 КС сада се, осим са 6-брзинским мануелним, може наручити и са 7-степеним аутоматизованим мењачем са дуплим квачилом.
Купцима је доступна и верзија овог мотора са 48-волтним "благим хибридним" системом и мануелним мењачем који при отпуштању папучице "гаса" аутоматски прекида везу са погонском јединицом ради уштеде горива.
Овај прекид има два степена - у првом мотор и даље ради, али и леру, док се у другом привремено потпуно искључује. Седмостепени мењач са дуплим квачилом доступан је као опција и код "благог хибрида".