HYUNDAI SE PONOVIO: Objavio je novu N verziju popularnog modela sa čak 640 KS (VIDEO)
Elegancija i brzina na jednom mestu.
Obožavaoci automobila dugo su čekali i konačno dobili Hyundai Ioniq 5 N modele, koji su prvi put predstavljeni javno tokom Goodwood Festival of Speed događaja. Nova linija obećava vozački fokusirane modele više od bilo kog električnog rivala i cilja ka tome da njeni modeli budu podnednako zabavni za vožnju kao i veoma poželjni N modeli sa motorima unutrašnjeg sagorevanja.
NOVI IZAZOV ZA LOPOVE: Zabrana izvoza NEISPRAVNIH vozila iz EU im predstavlja veliki PROBLEM
SVI NA JEDNOM MESTU: Milijardu evra kolekcionarski primerci
ZASTRAŠUJUĆI VIDEO: Hteli da provere ko je brži, pa izazvali OZBILJAN UDES
Baš kao i regularni Ioniq 5 model, novi Ioniq 5 N baziran je na Electric-Global Module Platform arhitekturi brenda i primenjuje ekspertizu koju je Hyundai stekao putem rada na RM20e, RN22e i N Vision 74 kotrljajućim laboratorijama. Ovaj sistem sastavljen je od povećanog 84kWh snažnog baterijskog pakovanja i revidiranih električnih jedinica, smeštenih napred i pozadi.
Motor koji se nalazi ispred isporučuje 222 ks, dok je zadnja jedinica dobra za 378 ks i zajedno pružaju kombinovanu izlaznu snagu od 601 ks, ali ova cifra skače na 641 ks kada se aktivira Boost mod, što automobil čini moćnijim i od Kia EV6 GT modela.
Ova suluda snaga obezbeđuje Ioniq 5 N modelu ubrzanje do stotke iz mesta za 3,4 sekunde, nastavljajući da ga gura sve do maksimalnih 260 km/h. Međutim, baš kao i ostali N proizvodi, orivlačnost ovog Ioniq 5 N modela nije samo u brojkama performansi. Zapravo, nova linija je učinila sve i prešla dalek put kako bi aktivirala vozače i upravo to predstavlja onaj magični deo koji ne poseduju drugi električni modeli.
Za početak, struktura karoserije u beloj boji poseduje dodatnih 42 tačke zavarivanja i 2,1 metar dodatnih lepljenih segmenata radi popravljanja čvrstine. Hyundai je takođe ojačao i upravljačku kolumnu, razvijajući novi sistem poznat kao N Pedal. Ova softverska funkcija koristi sličnu tehnologiju kao i-Pedal regenerativni kočioni sistem i poboljšava okretanje i osetljivost gasa.
N Torque Distribution system takođe deluje transformativno, obezbeđujući potpuno varijabilanu raspodelu obrtnog momenta napred i pozadi, ujedno pružajući podesivost na jedanaest različitih nivoa. Tu je takođe i N Drift Optimizer opcija sa integrisanom Torque Kick Drift funkcijom koja vozačima omogućuje simulaciju pritiskanja kvačila nalik u automobilu zadnje vuče sa motorm unutrašnjeg sagorevanja.