HYUNDAI СЕ ПОНОВИО: Објавио је нову Н верзију популарног модела са чак 640 КС (ВИДЕО)
Елеганција и брзина на једном месту.
Обожаваоци аутомобила дуго су чекали и коначно добили Hyundai Ioniq 5 Н моделе, који су први пут представљени јавно током Goodwood Фестивал оф Спеед догађаја. Нова линија обећава возачки фокусиране моделе више од било ког електричног ривала и циља ка томе да њени модели буду поднеднако забавни за вожњу као и веома пожељни Н модели са моторима унутрашњег сагоревања.
НОВИ ИЗАЗОВ ЗА ЛОПОВЕ: Забрана извоза НЕИСПРАВНИХ возила из ЕУ им представља велики ПРОБЛЕМ
СВИ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ: Милијарду евра колекционарски примерци
ЗАСТРАШУЈУЋИ ВИДЕО: Хтели да провере ко је бржи, па изазвали ОЗБИЉАН УДЕС
Баш као и регуларни Ioniq 5 модел, нови Ioniq 5 Н базиран је на Елецтриц-Глобал Модуле Платформ архитектури бренда и примењује експертизу коју је Hyundai стекао путем рада на РМ20е, РН22е и Н Висион 74 котрљајућим лабораторијама. Овај систем састављен је од повећаног 84kWh снажног батеријског паковања и ревидираних електричних јединица, смештених напред и позади.
Мотор који се налази испред испоручује 222 кс, док је задња јединица добра за 378 кс и заједно пружају комбиновану излазну снагу од 601 кс, али ова цифра скаче на 641 кс када се активира Боост мод, што аутомобил чини моћнијим и од Киа ЕВ6 ГТ модела.
Ова сулуда снага обезбеђује Ioniq 5 Н моделу убрзање до стотке из места за 3,4 секунде, настављајући да га гура све до максималних 260 км/х. Међутим, баш као и остали Н производи, оривлачност овог Ioniq 5 Н модела није само у бројкама перформанси. Заправо, нова линија је учинила све и прешла далек пут како би активирала возаче и управо то представља онај магични део који не поседују други електрични модели.
За почетак, структура каросерије у белој боји поседује додатних 42 тачке заваривања и 2,1 метар додатних лепљених сегмената ради поправљања чврстине. Hyundai је такође ојачао и управљачку колумну, развијајући нови систем познат као Н Педал. Ова софтверска функција користи сличну технологију као и-Педал регенеративни кочиони систем и побољшава окретање и осетљивост гаса.
Н Torque Дистрибутион system такође делује трансформативно, обезбеђујући потпуно варијабилану расподелу обртног момента напред и позади, уједно пружајући подесивост на једанаест различитих нивоа. Ту је такође и Н Дрифт Оптимизер опција са интегрисаном Torque Кицк Дрифт функцијом која возачима омогућује симулацију притискања квачила налик у аутомобилу задње вуче са моторм унутрашњег сагоревања.