ODUŠEVIĆETE SE NOVIM IZGLEDOM: Supra koncept kakav niste očekivali (VIDEO)
Dosledan je Ajronmenove garaže.
Essen Motor Show je uglavnom prošao nezapaženo, ali je Toyota Germany odeljenje iskoristilo ovaj događaj kako bi predstavilo novi salonski Supra specijal.
DA VAS POSLE NE BOLI GLAVA: Ovih osam saveta će vam pomoći da OSIGURATE VAŠE VOZILO od lopova
ŠTEDI GORIVO, A ČUVA MOTOR: Evo kako je najekonomičnije voziti auto-putem
IMATE nesnosne MUČNINE i vrtoglavice tokom vožnje? Evo zašto MNOGO ljudi povraća u kolima
Iako je zvanični medijski paket, odnosno njegov prevod, prilično konfuzan, on navodi da će ovaj automobil definitivno stići u proizvodnju, a kako deluje, ovo je unikatni koncept baziran na Supra GT4 100th Edition Tribute modelu, koji je predstavljen prošlog leta. Ta posebna specijalna edicija bazirana je na GR Supra Lightweight seriji u čast stotog Edition GT4 trkačkog automobila.
Ovo je jedan zaista dug put niz zečiju rupu specijalnih izdanja kompanije Toyota, ali ovaj salonski primerak je sa svojom posebnom liverijom, definitivno dosledan Ajronmenove garaže. Naravno, poboljšanja na ovom modelu ne zaustavljaju se ovde, jer ovaj unikatni model poseduje Milltek izduvni sistem i devetnaestoinčne Protrack točkove sa zlatnim finišima.
Njima je pridružen prednji spliter, zadnje krilo od ugljeničnih vlakana i poklopci retrovizora. Druge istaknute detalje predstavljaju crna kočiona klešta i sportski trjunirano vešanje sa prilagodljivim amortizerima i visinom vožnje, koja navodno može biti redukovana za 35 milimetara.
Enterijer je uglavnom prenešen sa standardnog Supra GT4 100th Edition Tribute modela, ali kompanija Toyota ističe da su mu dodate kape pedala kompanije AC Schnitzer. Tu su takođe i specijalne oznake, finiši od ugljeničnih vlakana i crna sedišta sa kontrastnim šavovima.
Baš kao i standardno specijalno izdanje, koje košta 68.900 evra u Nemačkoj, ovaj salonski primerak podrazumevano stiže sa trolitarskim trubo, inlajn šestocilindrašem, dobrim za 335 ks i 500 Nm obrtnog momenta. Ova mašina povezana je sa šestostepenim manualnim menjačem, koji omogućuje Supra modelu da ubrza do stotke iz mesta za 4,6 sekundi, pre nego što dostigne maksimalnih 250 km/h.