ОДУШЕВИЋЕТЕ СЕ НОВИМ ИЗГЛЕДОМ: Супра концепт какав нисте очекивали (ВИДЕО)
Доследан је Ајронменове гараже.
Essen Мотор Show је углавном прошао незапажено, али је Toyota Germany одељење искористило овај догађај како би представило нови салонски Супра специјал.
ДА ВАС ПОСЛЕ НЕ БОЛИ ГЛАВА: Ових осам савета ће вам помоћи да ОСИГУРАТЕ ВАШЕ ВОЗИЛО од лопова
ШТЕДИ ГОРИВО, А ЧУВА МОТОР: Ево како је најекономичније возити ауто-путем
ИМАТЕ несносне МУЧНИНЕ и вртоглавице током вожње? Ево зашто МНОГО људи повраћа у колима
Иако је званични медијски пакет, односно његов превод, прилично конфузан, он наводи да ће овај аутомобил дефинитивно стићи у производњу, а како делује, ово је уникатни концепт базиран на Супра ГТ4 100th Едитион Трибуте моделу, који је представљен прошлог лета. Та посебна специјална едиција базирана је на ГР Супра Lightweight серији у част стотог Едитион ГТ4 тркачког аутомобила.
Ово је један заиста дуг пут низ зечију рупу специјалних издања компаније Toyota, али овај салонски примерак је са својом посебном ливеријом, дефинитивно доследан Ајронменове гараже. Наравно, побољшања на овом моделу не заустављају се овде, јер овај уникатни модел поседује Milltek издувни систем и деветнаестоинчне Протрацк точкове са златним финишима.
Њима је придружен предњи сплитер, задње крило од угљеничних влакана и поклопци ретровизора. Друге истакнуте детаље представљају црна кочиона клешта и спортски трјунирано вешање са прилагодљивим амортизерима и висином вожње, која наводно може бити редукована за 35 милиметара.
Ентеријер је углавном пренешен са стандардног Супра ГТ4 100th Едитион Трибуте модела, али компанија Toyota истиче да су му додате капе педала компаније АЦ Schnitzer. Ту су такође и специјалне ознаке, финиши од угљеничних влакана и црна седишта са контрастним шавовима.
Баш као и стандардно специјално издање, које кошта 68.900 евра у Немачкој, овај салонски примерак подразумевано стиже са тролитарским трубо, инлајн шестоцилиндрашем, добрим за 335 кс и 500 Нм обртног момента. Ова машина повезана је са шестостепеним мануалним мењачем, који омогућује Супра моделу да убрза до стотке из места за 4,6 секунди, пре него што достигне максималних 250 км/х.