Pežo predstavlja naslednika PARTNERA i donosi veliko iznenađenje! (FOTO)
U dve dužine!
Posle "sitroena berlingo" i "opel komba" stiže i treći blizanac, iz Pežoa. Za razliku od ostalih pripadnika nove generacije tzv. LAV vozila, novitet iz Pežoa je dobio i novo ime. Umesto "partner", sada se zove se "rifter" i za razliku od ostatka game Pežoa nameće se robusnim stilom. Pežo sa ovim modelom vraća pustolovni duh nudeći optimalna rešenja u gradu i na otvorenom.
VELIKA PROMENA - Porše najavio da više OVO neće raditi!
Kao i ostatak ekipe, "rifter" se nudi u dve dužine, kraćoj od 4,45 metara sa pet sedišta i dužoj od 4,75 metara sa sedam sedišta. Paletu motora čine dve verzije 1.2 Puretech benzinca, i to sa 130 KS i osmostepenom automatikom, te onaj od 110 KS sa petostepenim ručnim menjačem. BlueHDI dizelaši idu od 75 do 130 KS, gde se potonji nudi i sa automatskim menjačem sa osam stepeni.
pic.twitter.com/MBgbr4ly3I— FikoR (@FikoR87) February 25, 2018
A sada i prava novost. I dok se blizanci nude sa Grip Control sistemom kod "rifetera" je ponuda proširena. Uključuje i pogon na sve točkove razvijen sa Dangelom.
I dok je prethodnik u pogledu inovativnosti išao do kliznih vrata i zaštitne mrežice na farovima novi Rifter je nakrcan tehnologijama. Poseban naglasak je stavljen na sigurnosnu opremu, a tu je infotejment sa 8-inčnim ekranom. Nadalje, uz 2. redu, svako od 3 individualna sedišta može primiti dečje sedište. U produženoj verziji, dva nezavisna sedšta u 3. redu su klizna i mogu da se izvade. I da, prtljažnik ima volumen od 775 litara, odnosno čak 4 "kubika" kad se preklope sedišta u produženoj verziji.
Novi "pežo rifter" premijeru će imati u Ženevi, a proizvodiće se u Španiji (Vigo) i Portugalu (Mangualde).